Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Ljudgränssnitt som det så vackert heter. Vad är det för grejer du länkar till?

Vilka grejor jag länkar till ljudgränssnittet (som det så vackert heter)? Inga än. Men en midi-keyboard och en mikrofon så småningom är tanken.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Gjorde något riktig korkat i morse. Tog en frukostfika på bageriet. Var så gott att jag aldrig mer kommer vilja fika någon annan stans. Nybakade klassiska semlor. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu har jag träningsvärk i höger lår och vänster vad igen. 😳

Måste be någon filma mig när jag går för att se vad tusan som gör att det blir så skevt. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hehe! En gammal dam klagade på mig för att jag lät hundarna sitta ute och frysa när det var minus tio grader idag. Men hon tystnade tvärt när den ena hunden började rulla sig och grymta av välbehag i pudersnön. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe! En gammal dam klagade på mig för att jag lät hundarna sitta ute och frysa när det var minus tio grader idag. Men hon tystnade tvärt när den ena hunden började rulla sig och grymta av välbehag i pudersnön. 😄

Är det såna där slädhundar du har?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Japp! jag har Huskys. De trivs som bäst n är det är mellan fem till femton grader kallt ute. Får ha dem ute dygnet runt men de måste då ha tillgång till en hundkoja. Är det kallare än minus tjugo grader så måste kojan var isolerad med.

Men hundarna ser ut att vara kalla för den snö som faller på dem töar inte bort så fort eftersom pälsen gör att deras kroppsvärme inte når ytterpälsen mycket alls. Min hane brukar sitta mer på balkongen än han är inne när det är vinter.

704859_301062210012606_1206895881_o.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...