Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Grejen med att vara nudist är inte så märkvärdig men fascineras mer av hur otroligt bitter människa hon är 😛

Jo hennes personlighet är ju mera intressant än själva nakenheten. Intressant att hon till skillnad från naturalister snarare beväpnar sig med sin nudism, och bär den som en sköld, om du förstår vad jag menar? 😲
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oj! Tv4play ingår ju inte i viasatplay längre. Tur att man får en gratismånad om man registrerar sig. Snart blir det Hockey som kan bjuda på överraskningar hoppas jag. Ser ju inte ut att bli en så spännande match men ska ge den en chans ändå. Om inte annat så kan det vara soft att slökolla på den medans man nöter lite gitarrskalor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min mocca master jobbade just klart. Nej det var ingen sändning från dagen match mellan Vitryssland och Slovakien, skumt nog. Danmark möter Schweiz kl 19:00 dock. Sänds på 4:an, tror jag. Låter inte som en lika intressant match men det är ju JVM så vad som helst kan hända.

Här kan man se alla sändningstider till junior-vm.

http://www.svt.se/sport/ishockey/alla-tv-tider-fran-jvm/

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Du hade ju redan lagt upp tiderna. Utveckla gärna det där om nudismen och skölden.

Hennes nudism verkar vara av en mera provokativ natur än naturalisternas nakenhet som ju är en symbol för fred och gemenskap. Känns mer som att hon klätt av sig i protest och för att få bli lämnad ifred av dem som hon inte gillar alls. Typ.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...