Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Tror att det det i slutändan kommer att avgöras av det lag som släpper in minst och gör flest mål. Så det kommer vara målvakterna, backarna och forwards som avgör, tillsammans med domarna och pucken. kan hända att rink, is och målburar används för att nå ett avgörande med. En och annan klubba kan dyka upp med, förmodligen ingen hallon/lakrits-klubba dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ska de inte sända matchen alls? Verkar bara vara prat om den och ingen sändning av den... 😳 :blink: 😕🤪 :wacko: 😱 :ph34r:

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Min mocca master jobbade just klart. Nej det var ingen sändning från dagen match mellan Vitryssland och Slovakien, skumt nog. Danmark möter Schweiz kl 19:00 dock. Sänds på 4:an, tror jag. Låter inte som en lika intressant match men det är ju JVM så vad som helst kan hända.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fanns en intressant dokumentär om en gubbe (ryss tror jag) som simmade en massa floder runt om i världen med. Såg den för några år sedan och blev ganska underhållen av den. Lite ironiskt att han simmade full hela tiden dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

En annan intressant tittning kan vara denna video om finska vinterkriget. Ligger ju nära oss både geografiskt och tidsmässigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...