Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Mm 🙁

Triss i död alltså; Peter Lundblad, Karin Söder och Zemya Hamilton.

Ptja, knappast värre än n-ordet som folk verkar kastar runt sig lite sådär då och då 🙂

Så är det. Lite som DoL säger; allt för ett klick.

1) Mmm. Två som hade fina röster och en som aldrig fick min.

2) Man lär sig snabbt att sålla dessa klickkrigsrubriker med div. chocker. Ett djävla påfund är det dock.

3) N-ordet är mest en provokation från de tex artister som använder det. Det intressanta att röster som Adam Tensta som för en kamp mot rasism själv fullkomligt gödslar med uttrycket. Provokation? Tja, men en klumpig sådan.

Jag så första säsongen av Fargo, men sen när jag fattade att man måste se andra säsongen för att förstå varför seriemördarn håller på som han gör, dessutom utspelar sig andra säsongen före den första och det finns öht mängder av ledtrådar till varför saker utspelar sig som de gör i första säsongen.

Njah, tror nog att du läser lite för mycket in i handlingen. Viss kan man se flirtarne mellan de två säs. som gjorts samt filmen men "osebart" (är det ett ord?) är det ju inte. Det är bra att träna hjärnan med detaljerna i intrigerna.

Pretentiöst är det mycket som är båda sidor pölen. Brittiska kostymdramor t.ex. Har ju dock inte sett Downtown så jag ska inte uttala mig.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävligt bra film i sjuan efter midnatt. De Misstänkta/The Usual Suspects.

Brottsgeniet Keyser Soze.är viktig för handlingen. Jag har bestämt för mig att jag känner igen namnet från någon deckare jag läst skriven på 40-talet eller liknande.

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Äh! Ger upp nu, hittar inte de videos där folk hatar mig så hårt. Synd för det vore nästan kul att spara dem på en HDD själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tyvärr så klarar jag inte av att koncentrera mig på seriöst filmtittande jsut nu. Dags att gå och lägga sig, men jag måste ut med hundarna först och de äter nu så jag kan gå om 45 minuter, typ.. Ingen ide att gå ut innan de är nödiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lägg ut en ny video så kan vi hata dig sönder och samman.

Fast det är ju inte lika kul att bli hatat utan orsak. Men det var kul att bli hatad för att man lyckades med så omöjliga saker som att döda hela motståndarlaget med två granater avfyrade från en granatinsats på ett skjutvapen för att sedan döda dem alla igen med två handgranater i en och samma match. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det är ju inte lika kul att bli hatat utan orsak. Men det var kul att bli hatad för att man lyckades med så omöjliga saker som att döda hela motståndarlaget med två granater avfyrade från en granatinsats på ett skjutvapen för att sedan döda dem alla igen med två handgranater i en och samma match. 😛

Vadå? Paintball?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tyckte att jag inte alls blev påverkad av morfintabletterna idag, men inser nu att jag blev det. Började skriva lite väl personligt på nätet. 😊 Får hålla mig till längsta bara så blir det inte lika pinsamt imorgon. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

De på akuten tyckte att jag var lite fjollig när jag sa att jag inte vågade äta så mycket piller utan att vara orolig för hur påverkad jag blir av dem. Sa att jag inte ens klarar av att dricka en 2,8;a utan att bli full. Då konstaterade bägge läkarna att jag är en billig date. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fick ju munnen kollad på akuten även om de inte kunde laga tänderna så jag kommer nog att klara mig bra, antar jag. Fick tips om en privattandläkare som kanske skulle kunna ha tid imorgon. En pensionär som bara har ett fåtal stamkunder och som är bussig nog att hjälpa en medmänniska i nöd, trotts att det är julhelg. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

oj! Nu skriver jag vist i storforat med. Bäst att jag går och lägger mig innan jag skriver fler snurriga ickesvar där... 😊😊

G'natt! 🥰 :wub: 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

Tyckte att jag inte alls blev påverkad av morfintabletterna idag, men inser nu att jag blev det. Började skriva lite väl personligt på nätet. 😊 Får hålla mig till längsta bara så blir det inte lika pinsamt imorgon. 😛

Äh, jag tycker att du är ganska trevlig som morfinist också.
Link to comment
Dela på andra sajter

Sov från 20 igår till 8.30 idag! 😳 utvilad! 😄

Jag sov från 01:30 till 12:30 😳 Utvilad jag me 😄

Städat å städat bort julgranen.

🙁

Nu den svarta sörjan ni kallar akffe!

Du menar DET COLOMBIANSKA GULDET 😮

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...