Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Beatles äntligen på Spotify. Det tog bara 200 år. Gött!

Beatles är ganska underskattade tycker jag. Fast att det är ett av världens mest hyllade band, iofs.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Överskattade låter det som att du menade?

Haha! Var medvetet lite kryptisk där. Tycker att de borde vara mera uppskattade av flera olika orsaker än de faktiskt redan är. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är så djävla gammal att mitt skägg dött och återuppstått. Avlidit igen, blivit begraven samt upphittad av en arkeolog som sedan avled av ålder några decennium senare efter att levt ett lyckligt liv gift med en bordellmamma iklädd endast sin andedräkt. Skägget bytte sedemera trosinriktning(!) och påbörjade en framgångsrik karriär som könshår till Tracy Lords tidiga filmer. Den kan numera ses på museum i utställningen, Hair today, gone tomorrow tillsammans med bl.a världens längsta överkamning, en gång buren av Lennart Svan och Elvis polisonger. Mitt nuvarande skägg extraknäcker ibland som ställföreträdande stålborste på en auktoriserad Volvoverkstad..

Vi snackar själva ur-skägget här va. Alltså det ursprungliga skägget som alla andra skägg kommit ifrån. Sånt skägg har jag då va. Bara så atte... jorå.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Sådärja! Nu har jag bara ont i två och en halv tand. En halva ramlade ur för ett tag sedan. Fick göra rent den och så fick jag smärtstillande och antibiotika på akuten. Så nu är det in i dimman igen. Fast nu har jag en doktor som sagt att jag MÅSTE få träffa en tandläkare snarast. Så imorgon får jag se hur det blir. De funderade på om jag kunde tagit en sjuktransport till Falun men tandvården står inte för den heller.

Men nu vet jag lätt vad mitt nästa politiska inlägg ska handla om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...