Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

När ska du iväg?

Väntar på att jag ska sluta vara så drogad. Som det är just nu så vågar jag inte ge mig ut på någon resa. Är snart 23 timmar sedan som jag tog en Citodon men är fortfarande kraftigt påverkad av den.... 😳😱
Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på att jag ska sluta vara så drogad. Som det är just nu så vågar jag inte ge mig ut på någon resa. Är snart 23 timmar sedan som jag tog en Citodon men är fortfarande kraftigt påverkad av den.... 😳😱

Om tabletterna hjälper behöver du ju inte åka alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om tabletterna hjälper behöver du ju inte åka alls.

Det är ju en tillfällig lösning. Tänderna lagar ju inte sig själv. Åk K9, det tar ju ändå 1,5 tim att nå målet. Tänk om du får djävulskt ont och får sitta i tåget med satans värk? 🙁
Link to comment
Dela på andra sajter

De vart en trevlig jul hos bror med 1000000 barn och syskon och gud vet allt! Inte en tråkig min någonstans och inga bråkiga människor heller! Bara lättsam stämning! Och god mat! Uppskattas väldigt mycket!

Tack så mycket!

🥰🙂

Nu blir det godis!

Gott att höra Grahn! ☺️

Jag firade med farsgubben. Det var helt okej, lagade mat, såg på Interstellar, visste att han skulle gilla den.

Sen är han värdelös på att hitta bra samtalsämnen utan tycker mest om att göra långa jobbiga utläggningar om människor och folkgrupper han stör sig på. Och precis som under min uppväxt så går han inte att diskutera med, så man gör bäst i att bara hålla med. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott att höra Grahn! ☺️

Jag firade med farsgubben. Det var helt okej, lagade mat, såg på Interstellar, visste att han skulle gilla den.

Sen är han värdelös på att hitta bra samtalsämnen utan tycker mest om att göra långa jobbiga utläggningar om människor och folkgrupper han stör sig på. Och precis som under min uppväxt så går han inte att diskutera med, så man gör bäst i att bara hålla med. xD

☺️ Låter som min mor... Vete faen vad hon gillar egentligen men att diskutera och händelsevis tycka samma..? Näh.

Nu hade hon problem med Gina som julvärd:

- Ja, vad säger du morsan, hon är väl inte så pjokig? Tittar ju hellre på henne än en fet Kronér.

- Hon är ju muslim, de firar ju inte jul!

- Vad spelar det för roll? Jag tror inte Arne Weise nödvändigtvis trodde på tomten heller?

- Men det är ju inte därför man firar jul, det är ju en kristen högtid, Jesu födelse.

- ... och exakt hur många av oss "kristna" går och tänker på det vid jul. Det är ju mat och klappar som gäller för de flesta!?

- Öhh... ja... ... ... men ändå...

Tänk att radiostyrda helikoptrar kan vara så kul. En polares unge fick en i jul och där blev jag sittande med den som en 5 åring. En sådan där liten helikåpeter typ,

smileys-plane-910020.gif😛. Man kanske skulle köpa en till sig själv. 😛

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu hade hon problem med Gina som julvärd:

- Ja, vad säger du morsan, hon är väl inte så pjokig? Tittar ju hellre på henne än en fet Kronér.

- Hon är ju muslim, de firar ju inte jul!

- Vad spelar det för roll? Jag tror inte Arne Weise nödvändigtvis trodde på tomten heller?

- Men det är ju inte därför man firar jul, det är ju en kristen högtid, Jesu födelse.

- ... och exakt hur många av oss "kristna" går och tänker på det vid jul. Det är ju mat och klappar som gäller för de flesta!?

- Öhh... ja... ... ... men ändå...

xD Påminner mig om denna:

12341388_701424533291657_6958186587164597299_n.png?oh=0c2cc3f101b5536032dafadd36fda5b5&oe=56D696F1

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju en tillfällig lösning. Tänderna lagar ju inte sig själv. Åk K9, det tar ju ändå 1,5 tim att nå målet. Tänk om du får djävulskt ont och får sitta i tåget med satans värk? 🙁

Nej. Han kan knapra piller och gå till käftis när dom öppnar på hemmaplan.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Däckade efter att jag glott på JVM, vakande just, så det blidde inget av med att åka till Falun idag heller. Har kvar en Citodon om det skulle krisa men det var så obehagligt att vara så påverkad att jag ska försöka klara smärtan istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...