Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag är också gamer. Jag har installerat CitiesSkylines eller vad det heter.

Nu var det tydligen inte Atari som hade grävt ner en massa ET-spel i öknen, utan ett varuhus på dekis som hade dumpat sitt varulager med en massa olika Atari-spel på en soptipp. Filmen var ganska intressant ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pff, märks att du inte är gamer, det är en välkänd historia för oss som är spelintresserade. 😉 Right, CHAE?

Indeed 😑

I början var det en myt som sedan växte till gigantiska proportioner tills någon bemödade sig med att ta reda på fakta och "vips" vart myten en sann historia. Anyways, bra film om en ganska stor grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte haft nåt sånt på g förut?

Mmm, det var att vi skulle vara julvärdar va? Chae skrev ju vad vi förmodades göra. Jag skulle ju droga studioarbetare med min spritandedräkt och plocka sönder en Beta-Max bandare bara för att... Men en dokusåpa... Flera avsnitt av förvecklingar med slukhål, nupp, trilskande datorer, hattar och kaffe.
Link to comment
Dela på andra sajter

De vart en trevlig jul hos bror med 1000000 barn och syskon och gud vet allt! Inte en tråkig min någonstans och inga bråkiga människor heller! Bara lättsam stämning! Och god mat! Uppskattas väldigt mycket!

Tack så mycket!

🥰🙂

Nu blir det godis!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tjo! Fick gå till akuten för att få smärtstillande, så alla i släkten hade kul åt mig för att jag var så drogad under julbordet och julklappsutdelningen. Men när det var som värst så tyckte jag själv att det var galet jobbigt. Kan INTE fatta hur folk kan knpra piller och tycka att det är en skön känsla alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

De vart en trevlig jul hos bror med 1000000 barn och syskon och gud vet allt! Inte en tråkig min någonstans och inga bråkiga människor heller! Bara lättsam stämning! Och god mat! Uppskattas väldigt mycket!

Tack så mycket!

🥰🙂

Nu blir det godis!

Rätt åt dig! 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Härligt Grahn! 😄

Bra stämning här också. Nu ska jag fortsätta spela in ---___----

Spännande! 🙂 Hur många hits blir det? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ser inte fram emot att behöva åka till tandläkaren imorgon dock. Sitta på tåget och lida i en och en halv timme, för att sedan torteras av tandläkaren och sedan ha en och en halv timmes åkande hem igen. 🙁

På akuten (läkarakuten, inte tandläkar akuten) så tyckte de inte att jag skulle vänta tills imorgon alls. Men nu blev det så ändå. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...