Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Bra att det finns så många tandläkare att välja på men ingen att gå till här just nu.... 😠

Får åka till Falun eller vänta en vecka på nästa "akut team".... Kul att behöva spendera julen med smärtstillande när man inte tål smärtstillande utan att bli lätt groggy hela tiden... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att det finns så många tandläkare att välja på men ingen att gå till här just nu.... 😠

Får åka till Falun eller vänta en vecka på nästa "akut team".... Kul att behöva spendera julen med smärtstillande när man inte tål smärtstillande utan att bli lätt groggy hela tiden... 🙁

Det är bättre att du får det fixat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har win 10 på alla datorer. Har inga problem med det! 🙂

Samma här. Har inte haft några som helst problem, förutom mitt trådlösa nätverkskort men i det fallet var med all säkerhet dåliga drivrutiner. Ett tips kan ju vara att googla vad tillverkarna av din hårdvara/mjukvara säger om stödet först. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

tusan också! Borde nog åkt till Falun ändå. Tar ju över 2 timmar enkelresa och är dyrt, man det hade nog varit värt det. Ser ut att bli en jobbig natt. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo det är för sent att åka nu. Trodde ju att jag skulle slippa ha ont med smärtstillande, men jag har tagit Voltaren och Alvedon (på läkares inrådan) utan att det hjälpt. Funderar på att gå till akuten och se om de kan hjälpa mig på något sätt, eftersom smärtan spridit sig till nacken och bakhuvudet. Har haft tandvärk förut men inte i närheten av såhär ont någonsin.

Fick en lokalbedövningspasta från en amerikan som jag ska testa nu först. Är lite skeptisk mot läkemedel i allmänhet faktiskt. Så när det kommer från USA så blir man skeptisk. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är för sent att åka nu. Trodde ju att jag skulle slippa ha ont med smärtstillande, men jag har tagit Voltaren och Alvedon (på läkares inrådan) utan att det hjälpt. Funderar på att gå till akuten och se om de kan hjälpa mig på något sätt, eftersom smärtan spridit sig till nacken och bakhuvudet. Har haft tandvärk förut men inte i närheten av såhär ont någonsin.

Fick en lokalbedövningspasta från en amerikan som jag ska testa nu först. Är lite skeptisk mot läkemedel i allmänhet faktiskt. Så när det kommer från USA så blir man skeptisk. 😉

Oj, låter verkligen inte kul. 🙁 Jag hoppas smärtan kan ge med sig snart!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det var ju tandläkarbedövning i pastan jag fick. 😳😱 :ph34r: 😱 :ph34r:

Skönt men obehagligt att det känns precis som det gör när man varit hos tandläkaren. 😐 :mellow:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...