slejnard Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Purple Haze med Hendrix var inte så dum den heller. Purple el-prup Dagens palindrom... En av favvilåtarna med en av favvoguranisterna!
Micke H Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 När jag var yngre piratade jag Kobajset utav bara helvete. Känns rätt gött att nu i vuxen ålder göra rätt för sig och köpa allting, fullt lagligt. Vilket inkluderar både Kobajset, EnklaTrummor samt Bajs FX. Jag är på moget humör idag. xD
CHAE Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Gott me kobajs Micke H 😄 ... 😳 😳😆 * * * Jesus blir (be)täckt. Rätt tänkt tycker jag; Jesus pluggade aldrig statsvetenskap eller rökte braj 😠😛
CHAE Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 [...] Vilket inkluderar både Kobajset, [...] samt Bajs FX. Jag är på moget humör idag. xD Jag tycker att du är lite anal men "hey"; vad som än paddlar din kanot... 🙂
Micke H Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Har installerat och gjort lite tester, och allting funkar skitbra. 🙂 Fick ner latencyn till 4 millisekunder, vilket är mer än dugligt att spela in gura med. Tycker dock inte BiasFX låter helt okej, men tror det har lite med min gitarr att göra. Funderar också på att köpa en DI-Box för att ytterligare förbättra ljudet.
Neosus Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 När jag var yngre piratade jag Kobajset utav bara helvete. Känns rätt gött att nu i vuxen ålder göra rätt för sig och köpa allting, fullt lagligt. Vilket inkluderar både Kobajset, EnklaTrummor samt Bajs FX. Jag är på moget humör idag. xD Jag pruttade kobajs när jag var yngre oxå. Rätt så gött! Men jag är lite sugen att handla lite kobajs nu faktiskt. Har Cakewalk nu men vore kul att ha något annat bajs oxå.
Naymari Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 70- 80- 90-tal är inte gammalt. Jag föddes -94. För att ge perspektiv.
Micke H Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Jag föddes -94. För att ge perspektiv. Du är inte gammal.
Naymari Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 (redigerat) Du är inte gammal. Det hänger väl på vem man jämför med. 😑 Redigerat 21 december 2015 av Naymari
Neosus Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Jag däremot.. är så himla gammal så att mitt skägg lever ett eget liv.
Naymari Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 På internet är ju 1 månad likställt med ca. 1 år!
CHAE Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Jag föddes -94. För att ge perspektiv. Jail bait-Nay 🥰
Naymari Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 (redigerat) Jail bait-Nay 🥰 😱 Redigerat 21 december 2015 av Naymari
Den Gode Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Jag föddes -94. För att ge perspektiv. Till vadå?
Dark Of Light Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 (redigerat) 😳 Verkar som tomten tappat både skägg och säck. Redigerat 21 december 2015 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Du missade PT:n 😛 Ja' mä 🙁 Här missas inget. Men Slej gjorde en grej & missade lägga ut en gammal pryl på sin PT. De e en miss de de e de de e.
Dark Of Light Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 (redigerat) Jag däremot.. är så himla gammal så att mitt skägg lever ett eget liv. Jag är så djävla gammal att mitt skägg dött och återuppstått. Avlidit igen, blivit begraven samt upphittad av en arkeolog som sedan avled av ålder några decennium senare efter att levt ett lyckligt liv gift med en bordellmamma iklädd endast sin andedräkt. Skägget bytte sedemera trosinriktning(!) och påbörjade en framgångsrik karriär som könshår till Tracy Lords tidiga filmer. Den kan numera ses på museum i utställningen, Hair today, gone tomorrow tillsammans med bl.a världens längsta överkamning, en gång buren av Lennart Svan och Elvis polisonger. Mitt nuvarande skägg extraknäcker ibland som ställföreträdande stålborste på en auktoriserad Volvoverkstad.. mmmm ☺️ rebelliskt va ☺️ Thääiik ä vaaalck onn theh vaaiill´saaiih! Redigerat 21 december 2015 av Dark Of Light
CHAE Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 Till vadå? 😮 😆😄 Här missas inget. Men Slej gjorde en grej & missade lägga ut en gammal pryl på sin PT. De e en miss de de e de de e. Ja, där gjorde han bort sig, den där el santa Slej 😮 Aaaah Marty Feldman. Det var en rolig tjomme det 😄🥰 Och giftstruma hade han också 🙁
CHAE Postat 21 december 2015 Postat 21 december 2015 (redigerat) Har installerat och gjort lite tester, och allting funkar skitbra. 🙂 Fick ner latencyn till 4 millisekunder, vilket är mer än dugligt att spela in gura med. Tycker dock inte BiasFX låter helt okej, men tror det har lite med min gitarr att göra. Funderar också på att köpa en DI-Box för att ytterligare förbättra ljudet. Kika gärna på Radials prülar 🥰 Redigerat 21 december 2015 av CHAE
Recommended Posts