Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

När jag var yngre piratade jag Kobajset utav bara helvete. Känns rätt gött att nu i vuxen ålder göra rätt för sig och köpa allting, fullt lagligt. Vilket inkluderar både Kobajset, EnklaTrummor samt Bajs FX.

Jag är på moget humör idag. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Vilket inkluderar både Kobajset, [...] samt Bajs FX.

Jag är på moget humör idag. xD

Jag tycker att du är lite anal men "hey"; vad som än paddlar din kanot... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har installerat och gjort lite tester, och allting funkar skitbra. 🙂 Fick ner latencyn till 4 millisekunder, vilket är mer än dugligt att spela in gura med.

Tycker dock inte BiasFX låter helt okej, men tror det har lite med min gitarr att göra. Funderar också på att köpa en DI-Box för att ytterligare förbättra ljudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var yngre piratade jag Kobajset utav bara helvete. Känns rätt gött att nu i vuxen ålder göra rätt för sig och köpa allting, fullt lagligt. Vilket inkluderar både Kobajset, EnklaTrummor samt Bajs FX.

Jag är på moget humör idag. xD

Jag pruttade kobajs när jag var yngre oxå. Rätt så gött! Men jag är lite sugen att handla lite kobajs nu faktiskt. Har Cakewalk nu men vore kul att ha något annat bajs oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag däremot.. är så himla gammal så att mitt skägg lever ett eget liv.

Jag är så djävla gammal att mitt skägg dött och återuppstått. Avlidit igen, blivit begraven samt upphittad av en arkeolog som sedan avled av ålder några decennium senare efter att levt ett lyckligt liv gift med en bordellmamma iklädd endast sin andedräkt. Skägget bytte sedemera trosinriktning(!) och påbörjade en framgångsrik karriär som könshår till Tracy Lords tidiga filmer. Den kan numera ses på museum i utställningen, Hair today, gone tomorrow tillsammans med bl.a världens längsta överkamning, en gång buren av Lennart Svan och Elvis polisonger. Mitt nuvarande skägg extraknäcker ibland som ställföreträdande stålborste på en auktoriserad Volvoverkstad..

mmmm ☺️

rebelliskt va ☺️

Thääiik ä vaaalck onn theh vaaiill´saaiih! Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Till vadå?

😮

enhanced-buzz-14485-1356294018-0.jpeg

😆😄

Här missas inget. Men Slej gjorde en grej & missade lägga ut en gammal pryl på sin PT. De e en miss de de e de de e.

Ja, där gjorde han bort sig, den där el santa Slej 😮

hqdefault.jpg

Aaaah Marty Feldman. Det var en rolig tjomme det 😄🥰 Och giftstruma hade han också 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Har installerat och gjort lite tester, och allting funkar skitbra. 🙂 Fick ner latencyn till 4 millisekunder, vilket är mer än dugligt att spela in gura med.

Tycker dock inte BiasFX låter helt okej, men tror det har lite med min gitarr att göra. Funderar också på att köpa en DI-Box för att ytterligare förbättra ljudet.

Kika gärna på Radials prülar 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...