Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Idag damp Cubase ner i brevlådan. Eller, för att vara mer korrekt, så damp en utlänning ner utanför min port med mitt paket. På knagglig engelska undrade han "are you...Mr...Hassle...Cist..."? På vilket jag mystiskt frågade "who wants to know?"

Han påstod sig vara en hemlig agent från en hemlig organisation vid namn UPS, som i sin tur representerade Spectre...jag menar Steinberg. Han frågade efter ett lösenord, vilket jag plottrade ner på en elektronisk mackapär. (Vilken lustig slump att lösenordet var likadant som min signatur...) I utbyte fick jag ett lätt paket innehållande...mest luft faktiskt. Lika charmigt som gamla PC-spel från 90-talet. Men även en DVD-skiva.

Och det är denna DVD-skiva som jag just nu installerar Kobajs ifrån. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Spenderat några timmar i julhandeln i ett hetsigt Göteborg.

Jag brukar tycka det är jobbigt som det är i stan, som introvert så blir man ju lätt överstimulerad, plus min smärre torgskräck. Nu var det väldigt jobbigt.

Öronproppar gör det lindrigare iallafall. 😑

Fick beställt glasögon. Va gott. Men dyrt. 🤪

Har precis satt upp min första egna julgran. Va gott. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag damp Cubase ner i brevlådan. Eller, för att vara mer korrekt, så damp en utlänning ner utanför min port med mitt paket. På knagglig engelska undrade han "are you...Mr...Hassle...Cist..."? På vilket jag mystiskt frågade "who wants to know?"

Han påstod sig vara en hemlig agent från en hemlig organisation vid namn UPS, som i sin tur representerade Spectre...jag menar Steinberg. Han frågade efter ett lösenord, vilket jag plottrade ner på en elektronisk mackapär. (Vilken lustig slump att lösenordet var likadant som min signatur...) I utbyte fick jag ett lätt paket innehållande...mest luft faktiskt. Lika charmigt som gamla PC-spel från 90-talet. Men även en DVD-skiva.

Och det är denna DVD-skiva som jag just nu installerar Kobajs ifrån. ☺️

Gött Micke 😄 Din studio tar sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till jul har alla glögg mellan tänderna.

Nyss vart det mos och körv (vego för mig) - kaffe på det med chokladtårta... Jag är mos- och pannkakskung hemma.

Must is a must.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj

philips-rullbandspelare-2687105.jpg

Sådärja! 🙂

0e2870609e8c25bcfd09abda96d5533d.jpg

Vafan 🤪

Idag damp Cubase ner i brevlådan. Eller, för att vara mer korrekt, så damp en utlänning ner utanför min port med mitt paket. På knagglig engelska undrade han "are you...Mr...Hassle...Cist..."? På vilket jag mystiskt frågade "who wants to know?"

Han påstod sig vara en hemlig agent från en hemlig organisation vid namn UPS, som i sin tur representerade Spectre...jag menar Steinberg. Han frågade efter ett lösenord, vilket jag plottrade ner på en elektronisk mackapär. (Vilken lustig slump att lösenordet var likadant som min signatur...) I utbyte fick jag ett lätt paket innehållande...mest luft faktiskt. Lika charmigt som gamla PC-spel från 90-talet. Men även en DVD-skiva.

Och det är denna DVD-skiva som jag just nu installerar Kobajs ifrån.

Herligth MickeH 😄

Nu blir det jävlar mig i musik 🥰

Spenderat några timmar i julhandeln i ett hetsigt Göteborg.

Jag brukar tycka det är jobbigt som det är i stan, som introvert så blir man ju lätt överstimulerad, plus min smärre torgskräck. Nu var det väldigt jobbigt.

Öronproppar gör det lindrigare iallafall.

Fick beställt glasögon. Va gott. Men dyrt.

Har precis satt upp min första egna julgran. Va gott.

Låter som det vart lite småtrixigt där ett slag, memphis 😱 But you did mejk it 🥰

Jättegott! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...