Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Ok, jag påbörjade en nya PT-bild-tjofräs nu; gamla teknikprylar från 70-, 80- och 90-talet 🙂

Fin avslutning på 2015!

2015 är det 50 år sedan jag började lyssna på Pop-65 för att imponera på en tjej i klassen. Innan dess var det bara klassiskt som gällde.

Jag var listfreak, bokförde USA- och Englandslistorna och Tio-i-topp och Kvällstoppen. Varade några år. Tyvärr rensade jag ut listorna när jag flyttade hemifrån.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

....vi böjde våra händer bak och fram, redan nu satt vi i graven och tystnade. Kulturkrocken var uppenbar, jag från Kina, du från Per Gessle. Hände det att vi stal en romans från vår spiritistiska mol?

Link to comment
Dela på andra sajter

....vi böjde våra händer bak och fram, redan nu satt vi i graven och tystnade. Kulturkrocken var uppenbar, jag från Kina, du från Per Gessle. Hände det att vi stal en romans från vår spiritistiska mol?

Så där, se där; ett stycke pretto-dramatik bara så där. Mitt i nyllet! 🙂

Jag tror att de sa;

- Äh vi skiter i det här och tar en kaffe i stället.

"Sedan levde de lyckliga i alla sina dagar utan vare sig knark eller gråt" 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

⚠️ Min dator som inte går att starta startade just... 😳

Jag kör 50- 60-tal om jag får en pt.

Då blir svaret -10 i det talet. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

Kollat in den åxå. Verkar bra!

Jah, visst den har inte den senaste Android versionen samt kan vara lite kantig i handhavandet i vissa lägen men fingeravtrycks grejen, metallskalet, standby tiden och alla genvägar man kan fixa till både med knapp och skärm samt så är märket Huawei är på uppgång. Femte största mobiltillverkaren i wääärldehn... lite lockande är det för det priset. Kan få den för runt 3500 här utan att leta för noga... Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...