Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Du får göra ett stödköp. Han kanske behöver pengarna?

Han kan få en skulduggla i utbyte 😛

skuldugglan.gif

Lax3's skulduggla är f ö något av det bästa som hänt längstah 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

@DG: vad hände med den där klaviaturen du skickade till den där tjommen? Kom den fram? Det sista jag hörde var att den var uppe i Grahnland...?

Nars Loreen?

16.54954338.jpg

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade ett keyboardstativ, helt oanvänt men får stort för mina minisynthar. Det stod och skräpade på jobbet så länge att jag gav det till kollega innan jag gick på semester. Bytesaffär - ska få några böcker av honom.

Min ekonomi drabbas av slukhål var jul...

0.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade ett keyboardstativ, helt oanvänt men får stort för mina minisynthar. Det stod och skräpade på jobbet så länge att jag gav det till kollega innan jag gick på semester. Bytesaffär - ska få några böcker av honom.

Passar de syntarna bättre, pocket?
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja! Vad faen hände med den!? Slukhål?

😮😆😛

Jag hade ett keyboardstativ, helt oanvänt men får stort för mina minisynthar. Det stod och skräpade på jobbet så länge att jag gav det till kollega innan jag gick på semester. Bytesaffär - ska få några böcker av honom.

Gött byte ju 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla musikskapare dissar ljudförbättringsprogram. SRS audio enhancer är ju rätt känt, men jag använder Breakaway audio enhancer. Man får akta sig för SRS för det kan strula till inställningarna i datorn, varning för de som gör musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla musikskapare dissar ljudförbättringsprogram. SRS audio enhancer är ju rätt känt, men jag använder Breakaway audio enhancer. Man får akta sig för SRS för det kan strula till inställningarna i datorn, varning för de som gör musik.

Du, det kanske är något som du borde slänga upp under Nyhets-kategorin här på forumet! 😮🙂

Jag har inte hört av köparen så jag antar att allt gick bra.

Vart akffe på det. Bra va? 🙂

En välhängd julskinka till ska ha minimal-ister, enligt Ernst Kissteger.

NEJ! Vi ska lägga våra skinkor i blöt! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir köttbular på det!

Här ska det bli kaffe och biskvier om en stund när frugan tvättat bilen. Skönt vara utan körkort! Kan man längstha i stället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ska det bli kaffe och biskvier om en stund när frugan tvättat bilen. Skönt vara utan körkort! Kan man längstha i stället!

Vagott!

Du, det kanske är något som du borde slänga upp under Nyhets-kategorin här på forumet! 😮🙂

Vart akffe på det. Bra va? 🙂

NEJ! Vi ska lägga våra skinkor i blöt! 😠

Vagott!

Jag har inte hört av köparen så jag antar att allt gick bra.

Vagott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...