Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Då ska ja se på de hjärndöd som jag oxå ee! ☺️

Det är du väl inte. Du kan ju spela knappdragspel. Det lustiga är att hennes lag vann och fick bra poäng ändå. Idag kom jag inte sist i alla fall.

Postat

Okej, nya Star Wars var rätt awesome och så otroligt mycket bättre än prequel-trilogin. ☺️ Och rätt coolt att se den i iMax.

Postat

Okej, nya Star Wars var rätt awesome och så otroligt mycket bättre än prequel-trilogin. ☺️ Och rätt coolt att se den i iMax.

Var det några svärdfajter?

k9 (oregistrerad)
Postat

Skottat idag så här har vi gott om snö!

Ingen snö här alls. hade 7+ idag... 😮
k9 (oregistrerad)
Postat

För den som gillar Homeland kan kanske Sleeper Cell vara värd att titta lite på. Just saying.. 😑

Postat

Vem i helvete är Louise Epstein? Hon fullständigt tjatade sönder på Spåret med sitt hjärndöda bludder.

Ja, det var ett jädrans babbel. E hon släkt med Brian?

Postat

Och nu håller du tyst om filmen tills jag har sett den, mmkay... ☺️

Postat

Hur blev det så? Innebar arbetsuppgifterna så mycket att göra enligt kontrakt eller har det bara råkat bli så av omständigheter eller har du tagit på dig mer än vad du borde ha gjort under tiden som gått? 😕

Jag har en primär uppgift och det är att vara tillgänglig på telefon... vi är tre stycken som skall göra det. När en alltid är uppbokad, den andra inte har lust att hjälpa till och jag tvingas sitta i telefon 8 timmar om dagen är det lite drygt att försöka hinna med annat samtidigt. Tror det varit några exceptionella veckor nu dock.
Postat

Okej, hoppas det släpper efter jul då. Och hoppas den slappa jäveln som inte har lust att hjälpa till ändrar på sig.

Postat

Man ska inte låta dom slappa slippa

Okej, hoppas det släpper efter jul då. Och hoppas den slappa jäveln som inte har lust att hjälpa till ändrar på sig.

Om det ska släppa kan man inte låta dom slappa slippa.

Postat

Sweet 😄

Postat

Nybakta kanylballar är underskattat till nu... kaffet.

Kamel..

kanelbullar.

Näpp Till Nupp!

Du får göra som med salta pinnarna. Gör ett frest och du är igång igen.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.