Dark Of Light Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Jag har väl legat lågt antar jag. Om du ändå gjort det... ☺️
Den Gode Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Då ska ja se på de hjärndöd som jag oxå ee! ☺️ Det är du väl inte. Du kan ju spela knappdragspel. Det lustiga är att hennes lag vann och fick bra poäng ändå. Idag kom jag inte sist i alla fall.
slejnard Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Jag satt och spelade lite och kan banne mej inte komma på vilken låt detta är!? Banne mej! 😕 En gospel men vilken? Bra!
Micke H Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Okej, nya Star Wars var rätt awesome och så otroligt mycket bättre än prequel-trilogin. ☺️ Och rätt coolt att se den i iMax.
Den Gode Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Okej, nya Star Wars var rätt awesome och så otroligt mycket bättre än prequel-trilogin. ☺️ Och rätt coolt att se den i iMax. Var det några svärdfajter?
k9 (oregistrerad) Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Skottat idag så här har vi gott om snö! Ingen snö här alls. hade 7+ idag... 😮
k9 (oregistrerad) Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 För den som gillar Homeland kan kanske Sleeper Cell vara värd att titta lite på. Just saying.. 😑
Algotezza Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Vem i helvete är Louise Epstein? Hon fullständigt tjatade sönder på Spåret med sitt hjärndöda bludder. Ja, det var ett jädrans babbel. E hon släkt med Brian?
Algotezza Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 https://forum.studio.se/files/file/14582-life-is-here-and-now-and-there-and-then/ Hittade en ny funktion - länka till filer man laddat upp här...
Naymari Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Okej, nya Star Wars var rätt awesome och så otroligt mycket bättre än prequel-trilogin. ☺️ Och rätt coolt att se den i iMax. Och nu håller du tyst om filmen tills jag har sett den, mmkay... ☺️
Pico Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Hur blev det så? Innebar arbetsuppgifterna så mycket att göra enligt kontrakt eller har det bara råkat bli så av omständigheter eller har du tagit på dig mer än vad du borde ha gjort under tiden som gått? 😕 Jag har en primär uppgift och det är att vara tillgänglig på telefon... vi är tre stycken som skall göra det. När en alltid är uppbokad, den andra inte har lust att hjälpa till och jag tvingas sitta i telefon 8 timmar om dagen är det lite drygt att försöka hinna med annat samtidigt. Tror det varit några exceptionella veckor nu dock.
Memphis Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Okej, hoppas det släpper efter jul då. Och hoppas den slappa jäveln som inte har lust att hjälpa till ändrar på sig.
Den Gode Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Man ska inte låta dom slappa slippa Okej, hoppas det släpper efter jul då. Och hoppas den slappa jäveln som inte har lust att hjälpa till ändrar på sig. Om det ska släppa kan man inte låta dom slappa slippa.
Memphis Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Okej, nya Star Wars var rätt awesome och så otroligt mycket bättre än prequel-trilogin. ☺️ Och rätt coolt att se den i iMax. Sweet 😄
Pico Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Jag är lite sugen att lukta på glöggen... eller kanske rent av drick lite av den. Fick en sån här i julklapp från jobbet. Det här var ju en galet ball idé btw... https://www.youtube.com/watch?v=p747PrxmZJ4
Dark Of Light Postat 19 december 2015 Postat 19 december 2015 Nybakta kanylballar är underskattat till nu... kaffet. Kamel.. kanelbullar. Näpp Till Nupp! Du får göra som med salta pinnarna. Gör ett frest och du är igång igen.
Recommended Posts