Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det slog mig att vi är på sidan 800. Når vi 1000 innan året tar slut..?

Vi får helt enkelt posta mer nonsens om filmer vi sett eller borde, TV-serier vi sett eller borde, musik vi hört eller borde, fika, kpd, nupp, mat... Ja, som vanligt alltså.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Läste Väinö Linnas böcker när jag var grabb. Dom kanske man skulle läsa om.

Ja eller se filmen Okänd Soldat. Finns en modernare från runt -85 eller så som kanske är enklare att ta till sig som "svenne". Inte så mycket oöversättbara kommentarer och skämt.

Har varit i trakterna där de stred som värst i vinterkriget mot ryska gränsen i Suomussalmi. En hel del skräp finns kvar, gamla stridsvagnar, hjälmar, tomhylsor mm, området är stort + de har byggt upp gamla skyttegravar så man får feeling när man kryper runt där.

Hårda grabbar som krigade där

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem i helvete är Louise Epstein? Hon fullständigt tjatade sönder på Spåret med sitt hjärndöda bludder.

Denna härligt förvirrade kvinna verkar oftast prata innan hon tänker efter. Eller så är det just det hon gör... tänker efter. Känd från P1. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Ugh, "mag-onts-mycket" att göra på jobbet och jag är bara 6 veckor in i anställningen. Lysande... xD Jag har med andra ord i princip fått ett jobb som innebär 2 heltider i detta nu, fucking jävla brilliant.

Hur blev det så? Innebar arbetsuppgifterna så mycket att göra enligt kontrakt eller har det bara råkat bli så av omständigheter eller har du tagit på dig mer än vad du borde ha gjort under tiden som gått? 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ugh, "mag-onts-mycket" att göra på jobbet och jag är bara 6 veckor in i anställningen. Lysande... xD Jag har med andra ord i princip fått ett jobb som innebär 2 heltider i detta nu, fucking jävla brilliant.

Finns det en massa uppdämda behov eller tror du det är permanent?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...