k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 du vart dubbelt så glad 😄 Jo men du fick den bästa PT:n någonsin tror jag. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 3 - 2 En del flyt nu va? KOLLA VAD DU GJORDE NU!!!!! 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 😛 Nu märks det att det är JVM på riktigt. 😄
Fidden Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 publikljud med lite paussnack i bakgrunden. eller nu blev det iofs inget ljud alls
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Oj! Skulle gå på toa. Men jag råkade starta två koppar kärlek istället. 🥰 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 publikljud med lite paussnack i bakgrunden. eller nu blev det iofs inget ljud alls Nöjd nu? 😠 😛
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Ninjor i brallan och piskfinnar.. denna tråd har tagit en konstig sväng nu tycker jag. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Så här sammanfattades pappa Nylander av en talang scout i NHL: "An offensive center, Nylander has great hockey sense and terrific hands. With his excellent passing and playmaking skills, he can really run a powerplay. His defensive game has never been that good, and he has a low work rate."
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Klart att Sebastian Aho blir lite förvirrad nu när han spelar för bägge lagen samtidigt.
Fidden Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 Så här sammanfattades pappa Nylander av en talang scout i NHL: "An offensive center, Nylander has great hockey sense and terrific hands. With his excellent passing and playmaking skills, he can really run a powerplay. His defensive game has never been that good, and he has a low work rate." har ett luddigt minne av att han var grym i NHL men inte lika bra i landslaget. men det kanske bara var i någon VM-turnering han var med i och man tyckte att han borde dominerat i.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 har ett luddigt minne av att han var grym i NHL men inte lika bra i landslaget. men det kanske bara var i någon VM-turnering han var med i och man tyckte att han borde dominerat i. Han hamnade nog i skugga av Foppa och Sudden.
Fidden Postat 2 januari 2015 Postat 2 januari 2015 (redigerat) Han hamnade nog i skugga av Foppa och Sudden. Det är nog väldigt sant... inte helt rättvist att jämföra med foppa, tyckte ovechkin var direkt dålig när jag såg honom i NHL en av säsongerna när han var som bäst, ändå gjorde han poäng i varje match xD hade väl den där minnesbilden av en ständigt skadad foppa som haltade genom hela försvaret, åkte runt målet och la in pucken köksvägen i den där OS-matchen... Redigerat 2 januari 2015 av Fidden
Recommended Posts