Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

du vart dubbelt så glad 😄

Jo men du fick den bästa PT:n någonsin tror jag. 😉
k9 (oregistrerad)
Postat

3 - 2

En del flyt nu va?

KOLLA VAD DU GJORDE NU!!!!! 😠 😠

😠

😠

😠

😠

😠

😠

😠

😠

k9 (oregistrerad)
Postat

😛

Nu märks det att det är JVM på riktigt. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Meh! Orka ha period paus just nu... 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Skulle gå på toa. Men jag råkade starta två koppar kärlek istället. 🥰 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

publikljud med lite paussnack i bakgrunden.

eller nu blev det iofs inget ljud alls

Nöjd nu? 😠 😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Ninjor i brallan och piskfinnar.. denna tråd har tagit en konstig sväng nu tycker jag. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Så här sammanfattades pappa Nylander av en talang scout i NHL:

"An offensive center, Nylander has great hockey sense and terrific hands. With his excellent passing and playmaking skills, he can really run a powerplay.

His defensive game has never been that good, and he has a low work rate."

k9 (oregistrerad)
Postat

Klart att Sebastian Aho blir lite förvirrad nu när han spelar för bägge lagen samtidigt. :rolleyes:

Postat

Så här sammanfattades pappa Nylander av en talang scout i NHL:

"An offensive center, Nylander has great hockey sense and terrific hands. With his excellent passing and playmaking skills, he can really run a powerplay.

His defensive game has never been that good, and he has a low work rate."

har ett luddigt minne av att han var grym i NHL men inte lika bra i landslaget. men det kanske bara var i någon VM-turnering han var med i och man tyckte att han borde dominerat i.

k9 (oregistrerad)
Postat

har ett luddigt minne av att han var grym i NHL men inte lika bra i landslaget. men det kanske bara var i någon VM-turnering han var med i och man tyckte att han borde dominerat i.

Han hamnade nog i skugga av Foppa och Sudden.
Postat (redigerat)

Han hamnade nog i skugga av Foppa och Sudden.

Det är nog väldigt sant... inte helt rättvist att jämföra med foppa, tyckte ovechkin var direkt dålig när jag såg honom i NHL en av säsongerna när han var som bäst, ändå gjorde han poäng i varje match xD

hade väl den där minnesbilden av en ständigt skadad foppa som haltade genom hela försvaret, åkte runt målet och la in pucken köksvägen i den där OS-matchen...

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.