Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Höstterminens sista dag. Julshow på Hotel Scandic. Knytkalas.

graphics-christmas-santas-854389.gifgraphics-christmas-santas-854389.gifgraphics-christmas-santas-854389.gif

Dom där tomtarna får mig av någon anledning att tänka på en konstig liten annons jag såg en gång i forntiden: "Välkommen till stjärngossarnas luciafest".

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon av er som har Nordpost som brevbärare och har haft stora problem med dem? 😏

Näh men väl PostNord 🤪 De delar ut post helt random. Måste vara enkelt att jobba där...

Det är ingen riktig post...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fattar inte att de kan vara så dåliga att ingen har något bra att säga om dem. Post som tog en eller två dagar att skicka tar en vecka nu, om den ens kommer fram. 😠 :angry: 😠 :angry: 😠

Det var bättre förr. Ju mer förr desto bättre! 😠 :angry: 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det är inte lätt att va brevbärare, eller kund.

Nej det är ju inte brevbärarens fel såklart. Men de har strul med sorteringen och förväntas ha det ett tag i på nästa år, här i krokarna. Dåligare än sämst är hur det funkar just nu..
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Dags att julstäda lite här hemma nu. Ska bara lägga mig på sängen en stund och fundera ut ett bra sätt att komma igång på. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det är ju inte brevbärarens fel såklart. Men de har strul med sorteringen och förväntas ha det ett tag i på nästa år, här i krokarna. Dåligare än sämst är hur det funkar just nu..

Det är allas fel. Sorterare som inte kan läsa. Säckbärare med ryggskott. Inhyrda rumänska lastbilschaufförer på fyllan. Brevbärare utan lokalsinne. Administratörer som sitter och tänker på annat. En VD som borde låsas in. Kunder som bor där ingen tror att någon skulle kunna bo.

Det är inte konstigt att det blir som det blir.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att julstäda lite här hemma nu. Ska bara lägga mig på sängen en stund och fundera ut ett bra sätt att komma igång på. 😛

Jag brukar blunda och föreställa mig allt nystädat. När jag vaknar ringer jag efter grannen och hon kan hjälpa mig med städningen... också.

Det är allas fel. Sorterare som inte kan läsa. Säckbärare med ryggskott. Inhyrda rumänska lastbilschaufförer på fyllan. Brevbärare utan lokalsinne. Administratörer som sitter och tänker på annat. En VD som borde låsas in. Kunder som bor där ingen tror att någon skulle kunna bo.

Det är inte konstigt att det blir som det blir.

😆 Bra där!
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...