slejnard Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Sjukt snygg låt Slej! 🥰 :wub: 🥰😄 :D 😄🥰 :wub: 🥰 Kul att du gillar k9 🙂
slejnard Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Mysko - laddade precis upp en låt på Studio som jag kallar Life is Here and Now and There and Then. Korg Kaossilator för hela slanten... Synkronicitet? Synkat! 😄
Algotezza Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Höstterminens sista dag. Julshow på Hotel Scandic. Knytkalas.
Den Gode Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Höstterminens sista dag. Julshow på Hotel Scandic. Knytkalas. Dom där tomtarna får mig av någon anledning att tänka på en konstig liten annons jag såg en gång i forntiden: "Välkommen till stjärngossarnas luciafest".
Dark Of Light Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Juckande tomtar... 😳 Kommer kanske ersätta vanliga julstakar på sikt?
Dark Of Light Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Nu är det väl ändå julafton för alla SWN (Star Wars nördar) på Googles startsida ☺️ Man kan välja mellan den goda eller onda sidan och därigenom få olika teman i sitt mail mm. Tie Fighters i GPS mm. ☺️ Ja, djävlar.
Micke H Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 https://lightsaber.withgoogle.com/experience Alltså...det här var ju rätt sjukt. 😄 Om man har Chrome installerat så kan du spela ett fett coolt spel med din mobil.
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Grovt finskt surdegsbröd och pastrami eller räkost... gott!
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Någon av er som har Nordpost som brevbärare och har haft stora problem med dem? 😏
Dark Of Light Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 (redigerat) Någon av er som har Nordpost som brevbärare och har haft stora problem med dem? 😏 Näh men väl PostNord 🤪 De delar ut post helt random. Måste vara enkelt att jobba där... Det är ingen riktig post... Redigerat 18 december 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 PostNord heter de ja. 😏 Det är inte lätt att va brevbärare, eller kund.
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Fattar inte att de kan vara så dåliga att ingen har något bra att säga om dem. Post som tog en eller två dagar att skicka tar en vecka nu, om den ens kommer fram. 😠 :angry: 😠 :angry: 😠 Det var bättre förr. Ju mer förr desto bättre! 😠 :angry: 😠
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Det är inte lätt att va brevbärare, eller kund. Nej det är ju inte brevbärarens fel såklart. Men de har strul med sorteringen och förväntas ha det ett tag i på nästa år, här i krokarna. Dåligare än sämst är hur det funkar just nu..
k9 (oregistrerad) Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Dags att julstäda lite här hemma nu. Ska bara lägga mig på sängen en stund och fundera ut ett bra sätt att komma igång på. 😛
Den Gode Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Nej det är ju inte brevbärarens fel såklart. Men de har strul med sorteringen och förväntas ha det ett tag i på nästa år, här i krokarna. Dåligare än sämst är hur det funkar just nu.. Det är allas fel. Sorterare som inte kan läsa. Säckbärare med ryggskott. Inhyrda rumänska lastbilschaufförer på fyllan. Brevbärare utan lokalsinne. Administratörer som sitter och tänker på annat. En VD som borde låsas in. Kunder som bor där ingen tror att någon skulle kunna bo. Det är inte konstigt att det blir som det blir.
Dark Of Light Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Dags att julstäda lite här hemma nu. Ska bara lägga mig på sängen en stund och fundera ut ett bra sätt att komma igång på. 😛 Jag brukar blunda och föreställa mig allt nystädat. När jag vaknar ringer jag efter grannen och hon kan hjälpa mig med städningen... också. Det är allas fel. Sorterare som inte kan läsa. Säckbärare med ryggskott. Inhyrda rumänska lastbilschaufförer på fyllan. Brevbärare utan lokalsinne. Administratörer som sitter och tänker på annat. En VD som borde låsas in. Kunder som bor där ingen tror att någon skulle kunna bo. Det är inte konstigt att det blir som det blir. 😆 Bra där!
Neosus Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 ..och dom påmålade blåfärgen ramlar bort efter en stund så bilarna blir gul igen. Känns liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite bortkastat.
CHAE Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 [...] Känns liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite bortkastat. ...och då är huvudsaken att det hamnar i fel låda 🙂
Neosus Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 ...och då är huvudsaken att det hamnar i fel låda 🙂 I dom gröna lådorna!
Den Gode Postat 18 december 2015 Postat 18 december 2015 Då ska jag börja försöka lära mig EZKeys. Hur svårt kan det va?
Recommended Posts