Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Att ha kvar kakan och äta den måste va det absoluta ultimatumet

Glömmer du inte bort kaffet till?

Att få dricka kaffe är ett absolut ultimatum jag ställer på livet. Utan det ena, inte det andra.

Det och nupp... samt i förekommande fall salta pinnar. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Att få dricka kaffe är ett absolut ultimatum jag ställer på livet. Utan det ena, inte det andra.

Det och nupp... samt i förekommande fall salta pinnar. 😑

Nu är det nog inte riktigt där jag befinner mig med salta pinnar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såatte...mitt trådlösa nätverkskort har ju skapat latency utav bara helvete, och Komplett bad mig plocka ut det och skicka det till dom. Vilket jag gjorde, och ett par dagar senare skickar dom mig ett nytt - ett identiskt...som har exakt samma problem. Och inte ens så mycket som ett mail fick jag. Har dom ens provat mitt nätverkskort, eller tog dom bara ett nytt ur lagret och skickade det...?

Så idag ska jag köpa en router med möjlighet till sladdad anslutning. Kostar mig 320 kronor och jag slipper strula med Kompletts support. Datorn var asbra, förutom nätverkskortet då, men supporten var KASS KASS KASS. Tog verkligen inte mina problem på allvar.😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Såatte...mitt trådlösa nätverkskort har ju skapat latency utav bara helvete, och Komplett bad mig plocka ut det och skicka det till dom. Vilket jag gjorde, och ett par dagar senare skickar dom mig ett nytt - ett identiskt...som har exakt samma problem. Och inte ens så mycket som ett mail fick jag. Har dom ens provat mitt nätverkskort, eller tog dom bara ett nytt ur lagret och skickade det...?

Så idag ska jag köpa en router med möjlighet till sladdad anslutning. Kostar mig 320 kronor och jag slipper strula med Kompletts support. Datorn var asbra, förutom nätverkskortet då, men supporten var KASS KASS KASS. Tog verkligen inte mina problem på allvar. 😏

Tråkigt. Du funderar inte på att ge dig ut i storforum med detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju va så att dom inte fattar vad latency innebär för oss musikskapare och producenter och inspelare och utspelare och allt vad det nu heter...

Det kaaan va så...

😑

Inte bara kan, det ÄR så. Men jag har försökt förklara så gott jag kan. Nåja, för 300 kr löser jag det på egen hand. 🙂

Lämnade en sur recension på deras Facebook-sida. xD

De vart kamelbular och kaffe på det! ☺️🥰☺️

😳 Va gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämnade en sur recension på deras Facebook-sida. xD

Kan du inte lägga en länk så kan vi gå dit allihopa och skriva sura kommentarer som, "det där problemet har jag också haft", eller, "ska dom inte fixa det där snart?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...