Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Nepp, nyfiken på höra vad det har med spel att göra dock. 😄

Inte ett skit. Blev bara lite nyfiken på vad du gör på dagarna och du brukar ju ta promenader, så jag tänkte.....

Nu är det finito med Hermods i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

... och vad händer nu?

Damerna från AF och FK är väl inte heller så imponerade av den här überchefen, så jag har inte blivit ett dugg kritiserad för att jag knallade hem osv. Det som händer nu är att jag går över från rehabersättning till sjukpenning och sedan får vi se efter helgerna om det går att hitta något sätt att fortsätta med någon arbetsträning här i Åtvid.

Det jag var orolig för var att bli ställd på bar backe utan någon ersättning och bli tvungen att knalla till soc, men nu slipper jag i alla fall det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Damerna från AF och FK är väl inte heller så imponerade av den här überchefen, så jag har inte blivit ett dugg kritiserad för att jag knallade hem osv. Det som händer nu är att jag går över från rehabersättning till sjukpenning och sedan får vi se efter helgerna om det går att hitta något sätt att fortsätta med någon arbetsträning här i Åtvid.

Det jag var orolig för var att bli ställd på bar backe utan någon ersättning och bli tvungen att knalla till soc, men nu slipper jag i alla fall det.

Ok, någon slags bitterljuv känsla alltså. Nåja, det mesta löser sig sa han som sket i vasken, men inte av sig självt. Tur ändå att det finns något (än så länge) som heter soc ifall nu allt skulle skita sig big time. Nåja, utgången var väl väntad, på ett tråkigt vis bekräftat dock.

JO jag läste (rubriken) någonstans att julgransbelysningen kan störa wifi.

Int vet ja int! 🙂

Jåh de ha ja läst de ja å. .. Kan det varit Expressen..? Eller Aftonhor... bladet?

... eller Expressen! 🙂

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, någon slags bitterljuv känsla alltså. Nåja, det mesta löser sig sa han som sket i vasken, men inte av sig självt. Tur ändå att det finns något (än så länge) som heter soc ifall nu allt skulle skita sig big time. Nåja, utgången var väl väntad, på ett tråkigt vis bekräftat dock.

Jag är mest förvånad över myndigheternas uppbackning. Detta med att ändra min rehabiliteringsersättning till sjukpenning krävde uppenbarligen en del improvisation.

Då ska jag bara förlänga min sjukskrivning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite kul när Spotify sammanställer statistik på allt man lyssnat på under året som gått:

Mest spelade;

1.Periphery

2. Hans Zimmer

3. Melody Gardot

4. Kate Walsh

5. José Gonzalez

Mest spelade genres;

1. Soundtracks 😆 Så nörd är jag

2. Folk Pop

3. Indie Folk

4. Singer Songwriter

5. Swedish Indie rock

Jag anar ett mönster sen xD

Trodde det skulle vara mer metal dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ett skit. Blev bara lite nyfiken på vad du gör på dagarna och du brukar ju ta promenader, så jag tänkte.....

Nu är det finito med Hermods i alla fall.

Tanken har jag haft... nu för tiden jobbar jag dock mest bara. Blir en liten promenad varje dag till/från jobbet. Buss in till stan sen en halvtimmes promenad. Skidor har jag tänkt på i flera år men inte blitt något mer av det än så.
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar sällan också på musik 😑

Ja, sådant går i perioder. När jag mådde som sämst lyssnade jag inte alls men skrev texter som en galning. Ett slags förlösande, ett reningsbad kanske...

Jag lyssnar på kaffe ofta dock. Problemet är att MoccaMastern är så tyst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken har jag haft... nu för tiden jobbar jag dock mest bara. Blir en liten promenad varje dag till/från jobbet. Buss in till stan sen en halvtimmes promenad. Skidor har jag tänkt på i flera år men inte blitt något mer av det än så.

Man blir lite nyfiken på folk också. Jag tänkte på vad jag själv skulle göra om jag bodde i Norrland och var vid lite bättre hälsa. Jag misstänker att du inte kör snöskoter heller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, sådant går i perioder. När jag mådde som sämst lyssnade jag inte alls men skrev texter som en galning. Ett slags förlösande, ett reningsbad kanske...

Det har lite med måendet att göra. När det är sämre funkar inget annat än att glo på TV.

Här är ett stycke lokaljournalistik om lokal brottslighet som jag tyckte var lite kul.

http://www.corren.se/nyheter/linkoping/kaka-forsvann-mystiskt-fran-kaf-8945230.aspx

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...