Den Gode Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Nepp, nyfiken på höra vad det har med spel att göra dock. 😄 Inte ett skit. Blev bara lite nyfiken på vad du gör på dagarna och du brukar ju ta promenader, så jag tänkte..... Nu är det finito med Hermods i alla fall.
Dark Of Light Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Inte ett skit. Blev bara lite nyfiken på vad du gör på dagarna och du brukar ju ta promenader, så jag tänkte..... Nu är det finito med Hermods i alla fall. ... och vad händer nu?
Den Gode Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 ... och vad händer nu? Damerna från AF och FK är väl inte heller så imponerade av den här überchefen, så jag har inte blivit ett dugg kritiserad för att jag knallade hem osv. Det som händer nu är att jag går över från rehabersättning till sjukpenning och sedan får vi se efter helgerna om det går att hitta något sätt att fortsätta med någon arbetsträning här i Åtvid. Det jag var orolig för var att bli ställd på bar backe utan någon ersättning och bli tvungen att knalla till soc, men nu slipper jag i alla fall det.
slejnard Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Bra det då. Kan vara chromecastern som spökar!
Neosus Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 JO jag läste (rubriken) någonstans att julgransbelysningen kan störa wifi. Int vet ja int! 🙂
Dark Of Light Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 (redigerat) Damerna från AF och FK är väl inte heller så imponerade av den här überchefen, så jag har inte blivit ett dugg kritiserad för att jag knallade hem osv. Det som händer nu är att jag går över från rehabersättning till sjukpenning och sedan får vi se efter helgerna om det går att hitta något sätt att fortsätta med någon arbetsträning här i Åtvid. Det jag var orolig för var att bli ställd på bar backe utan någon ersättning och bli tvungen att knalla till soc, men nu slipper jag i alla fall det. Ok, någon slags bitterljuv känsla alltså. Nåja, det mesta löser sig sa han som sket i vasken, men inte av sig självt. Tur ändå att det finns något (än så länge) som heter soc ifall nu allt skulle skita sig big time. Nåja, utgången var väl väntad, på ett tråkigt vis bekräftat dock. JO jag läste (rubriken) någonstans att julgransbelysningen kan störa wifi. Int vet ja int! 🙂 Jåh de ha ja läst de ja å. .. Kan det varit Expressen..? Eller Aftonhor... bladet? ... eller Expressen! 🙂 Redigerat 14 december 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Ok, någon slags bitterljuv känsla alltså. Nåja, det mesta löser sig sa han som sket i vasken, men inte av sig självt. Tur ändå att det finns något (än så länge) som heter soc ifall nu allt skulle skita sig big time. Nåja, utgången var väl väntad, på ett tråkigt vis bekräftat dock. Jag är mest förvånad över myndigheternas uppbackning. Detta med att ändra min rehabiliteringsersättning till sjukpenning krävde uppenbarligen en del improvisation. Då ska jag bara förlänga min sjukskrivning.
Neosus Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Måns Semmelröv och Petra Mede e de som e programledarna på fjållfestivalen 2016!
Memphis Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Stämmer det att klarinett och saxofon är ganska lika att spela? Ja, tror han sade att greppen är samma. Och Sopransaxofonen och Tenorsaxofonen är stämd i Bb, som även är vanligast för Klarinett.
Memphis Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Lite kul när Spotify sammanställer statistik på allt man lyssnat på under året som gått: Mest spelade; 1.Periphery 2. Hans Zimmer 3. Melody Gardot 4. Kate Walsh 5. José Gonzalez Mest spelade genres; 1. Soundtracks 😆 Så nörd är jag 2. Folk Pop 3. Indie Folk 4. Singer Songwriter 5. Swedish Indie rock Jag anar ett mönster sen xD Trodde det skulle vara mer metal dock.
Den Gode Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Jag lyssnar knappt på musik längre. Jag har inte ens kopplat in högtalarna sedan jag flyttade in. Det blir lite med lurar ibland.
Memphis Postat 14 december 2015 Postat 14 december 2015 Tycker du fortfarande att det inte gjorts någon ny bra musik efter 70-talet?
Pico Postat 15 december 2015 Postat 15 december 2015 Inte ett skit. Blev bara lite nyfiken på vad du gör på dagarna och du brukar ju ta promenader, så jag tänkte..... Nu är det finito med Hermods i alla fall. Tanken har jag haft... nu för tiden jobbar jag dock mest bara. Blir en liten promenad varje dag till/från jobbet. Buss in till stan sen en halvtimmes promenad. Skidor har jag tänkt på i flera år men inte blitt något mer av det än så.
Dark Of Light Postat 15 december 2015 Postat 15 december 2015 Lyssnar sällan också på musik 😑 Ja, sådant går i perioder. När jag mådde som sämst lyssnade jag inte alls men skrev texter som en galning. Ett slags förlösande, ett reningsbad kanske... Jag lyssnar på kaffe ofta dock. Problemet är att MoccaMastern är så tyst.
Den Gode Postat 15 december 2015 Postat 15 december 2015 Tanken har jag haft... nu för tiden jobbar jag dock mest bara. Blir en liten promenad varje dag till/från jobbet. Buss in till stan sen en halvtimmes promenad. Skidor har jag tänkt på i flera år men inte blitt något mer av det än så. Man blir lite nyfiken på folk också. Jag tänkte på vad jag själv skulle göra om jag bodde i Norrland och var vid lite bättre hälsa. Jag misstänker att du inte kör snöskoter heller?
Den Gode Postat 15 december 2015 Postat 15 december 2015 Ja, sådant går i perioder. När jag mådde som sämst lyssnade jag inte alls men skrev texter som en galning. Ett slags förlösande, ett reningsbad kanske... Det har lite med måendet att göra. När det är sämre funkar inget annat än att glo på TV. Här är ett stycke lokaljournalistik om lokal brottslighet som jag tyckte var lite kul. http://www.corren.se/nyheter/linkoping/kaka-forsvann-mystiskt-fran-kaf-8945230.aspx
Recommended Posts