Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Hnnhg??

Jag är nu ägare till en giftig midi-keyboard.

Hoppas det är värt alla missbildade barn.

Tänk så mycket inspiration det kan ge. Tror Britney Spears köpte en såndär innan hon gjorde toxic. För att inte tala om Alice Cooper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte dags att ringa upp och fråga snart om du får jobbet?

Man har ju hört att det är så man ska göra. Hade aldrig gjort det själv, men en del är ju lite modigare av sig 😛

Najnajnaj, man ska inte verka för desperat 😛

får göra som kenny bräck istället, säga att man ska tänka på saken, lägga på och jubla en stund, och sen ringa upp och säga att lönen verkar vara lite låg.

Så kommer jag iofs inte heller att göra.

fast de ringde så sent som i torsdags och frågade lite om några grejor, så jag litar på att det rör sig utan att jag behöver göra så mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Najnajnaj, man ska inte verka för desperat 😛

får göra som kenny bräck istället, säga att man ska tänka på saken, lägga på och jubla en stund, och sen ringa upp och säga att lönen verkar vara lite låg.

Så kommer jag iofs inte heller att göra.

fast de ringde så sent som i torsdags och frågade lite om några grejor, så jag litar på att det rör sig utan att jag behöver göra så mycket.

Hehe. Ja men då så, då är det inte helt dött.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Ohyggligt trött, och en riktigt tuff dag framför mig. Känns så där, nu skall jag repa en presentation innan jag åker ut på uppdrag.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vad betyder egentligen SJ?

Sluta Jäkta?

Sena Jävlar?

Snart, "Jo då" ?

Kul när man får vänta på någon som får väta på tåget i över två timmar... 😠

Okulare för den som står och väntar på tåget, dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Slutade med att de som skulle komma inte kom alls. Både tråkigt och skönt, samtidigt. jag är lite för trött för att vara sugen på långväga gäster. Blir nog roligare att träffa dem när jag är piggare. Dessutom så blir de fler när de åker åt andra hållet igen, så då gör det inget om jag jag trött då heller. Eftersom jag inte behöver vara en god värd när de är fler som kommer. 🙂

Men nu har jag fler semlor än jag behöver känner jag. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...