CHAE Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Sjukt sugen på att hitta något spel man kan drunkna i lite lagom... Spanar runt men hittar som inget jag blir pepp på riktigt. Dagens I-landsproblem? FPS?
Gäst Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 https://soundcloud.com/melovi/strange-lullabies Vad tycker ni om vibratot? 😄 Strange lullabies I play them in the night Scratchy voices, humble guesses Hit-making lover, roll the dice I found you In a lullaby Yeah, oh, oh, la la I fell in love With the sound of another heartache Strange lullabies Play them in the night Ah, oh
Neosus Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 (redigerat) Speciellt vibrato är det. Men roligt att höra lite annan sång från dig. 😄 Redigerat 12 december 2015 av Neosus
CHAE Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Vad tycker ni om vibratot? 😄 Strange lullabies I play them in the night Scratchy voices, humble guesses Hit-making lover, roll the dice I found you In a lullaby Yeah, oh, oh, la la I fell in love With the sound of another heartache Strange lullabies Play them in the night Ah, oh Spara vibratot och till slutfraserna i stället. Nu känns det som om det är för mycket 🙂 [...] Men roligt att höra lite annan sång från dig. 😄 +1 på det godammit! 😄 * * * Är gräsänkling i helgen. Lite småtråkigt ( 🙁 ) men jag har redan lyckats klippa Harbinger Down, Into The Grizzly Maze, Tales of Halloween, Dog Soldiers, Mission Impossible - Rouge Nation plus några dokumentärer; Shadow Company, Kurt cobain - Montage of heck, Fear of the Unknown (om H P Lovecraft) och Grounded - making of The Last Of Us 🙂 Mvh Nu har jag fyrkantiga ögon-CHAE
Den Gode Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Det finns två sångare som fraserar bättre än alla andra. Frank Sinatra och Jackson Browne.
Dark Of Light Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Ja, det var en intressant Sinatra dokumentär den där två delars grejen på SVT. Man lär sig alltid något nytt...
Den Gode Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 (redigerat) Ja, det var en intressant Sinatra dokumentär den där två delars grejen på SVT. Man lär sig alltid något nytt... Jag trodde att du redan kunde allt. Edit - OBS, skämt. Redigerat 12 december 2015 av Den Gode
CHAE Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Det finns två sångare som fraserar bättre än alla andra. Frank Sinatra och Jackson Browne. Well, throw ewroL into that mix and you got a competition right there, boy-o 😑 Jag trodde att du redan kunde allt. Edit - OBS, skämt. 😮
Den Gode Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Well, throw ewroL into that mix and you got a competition right there, boy-o 😑 Är det en ny låt alltså? Vad är det där för en fyr egentligen? Kom på för nån månad sen att alla sångare jag gillar sjunger utan vibrato.
slejnard Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 massor av uppdateringar på smäkk-datorn. behåller nog windows 7 också!
Dark Of Light Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Jag trodde att du redan kunde allt. Edit - OBS, skämt. ☺️ Oljor är jag dålig på men "fetter" de kan jag. 😄
CHAE Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Mjahapp, nu ska ungdomarna ge röstprov via Skype i stället. Tiderna förändras sannerligen 😑 Mvh Gubbjävel
CHAE Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Julgalan i Stockholm AB fuckade tydligen upp det i Västerås också Bor/bodde inte Fidden i Västerås förresten? 😕
drloop (oregistrerad) Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Glad man inte galar sig till jul
Den Gode Postat 12 december 2015 Postat 12 december 2015 Mjahapp, nu ska ungdomarna ge röstprov via Skype i stället. Tiderna förändras sannerligen 😑 Mvh Gubbjävel Inte till mig heller. Dito.
Den Gode Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Och se på fan, alla sidor var blanka! Så det var så det var.
Micke H Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Jag har varit iite sugen på spelet Portal, nån som lirat det? Ja, sjukt kul! Ettan är lite kort, så det passar rätt bra att fortsätta med tvåan sen. Sinnessjukt bra pussel och handlingen är riktigt skruvad och rolig. ☺️
Den Gode Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Man hade ju inte tänkt att man skulle bli en grinig gammal gubbe, men vem kunde ana att allt skulle bli så jävla kasst.
Den Gode Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Ja, sjukt kul! Ettan är lite kort, så det passar rätt bra att fortsätta med tvåan sen. Sinnessjukt bra pussel och handlingen är riktigt skruvad och rolig. ☺️ Vad går det ut på, och varför är du uppe så sent?
Micke H Postat 13 december 2015 Postat 13 december 2015 Vad går det ut på, och varför är du uppe så sent? Det är ett pusselspel. Man tar sig från rum till rum och i varje rum finns det ett nytt pussel att lösa. Jag var hemma hos en polare och kollade på filmer. 🙂
Recommended Posts