Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Hemma från jobbet idag. Kände att stressen började tryta på mig, kan bli småfebrig då.

Jävligt skönt att va hemma. Håller på att sätta upp mina nya Adam F7 monitorer och Alesis VI49 keyboard ☺️ Ska bli spännande att höra hur det låter.

Har också F7. Mycket nöjd!

Krya påse!

MEN VAF**.... Glömde bort kaffet! 😠🙁

hur kunde du. Glömma. Kaffet. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Fått igång monitorerna. Först när jag tryckte igång dem så surrade ena högt och lyste grönt medan den andra inte surrande men lyste rött, tappade orken när jag trodde de var paj. Startade om dom och då funkade allt. De låter skitbra ju! Ändå sådär platta och ärliga som monitorer ska göra, men man hörde mycket detaljer och alla frekvenserna kändes jämna, och då har jag ändå inte ljudbehandlat rummet än. All good! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Grannsamverkan pd.

Kanalkrock pd oxo. P Spåret / programmen om Sinatra. Jag får titta på det ena först och det andra sedan man vet inte bara vilken man ska titta först innan man ser det första som man ju har sett då men inte det andra som man ser senare... men vilken. 🤪

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Vagott! SJälv undrar jag om jag var speciellt smart och skaffade KRK VXT6. Riktigt störningskänsliga är dom.

Kan man göra nått åt det?

Trycka på off-knappen kanske?

När jag körde Yamaha HS80 var jag tvungen att ha den i separat grendosa/vägguttag för att de skulle vara störningsfria. Kanske något liknande med KRK?

Har dock inga bekymmer med lyssning längre sen jag skaffade nya monitorer. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...