Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

JA INTE ENS TVÅ VECKOR! 😮 :o 😮

93263.gif

I know!!! 🥰 omg omg omg

Min farsa har en gammal pälsmössa som ser ut som Chewbaccas morsas fitta.

I don't even... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo var intressant om Neutrin detektorn i japan men tappade intresset när de kom in på vilken ordning de föredrar att äta en dessert på, uteifrån in eller inneifrån och ut. 😳

Varför döptes dom till neutriner när det redan fanns neutroner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbringade en stor del av min militärtjänstgöring mitt i det kalla kriget på detta ställe. Vad ska man säga om det svenska försvaret och våra politiker som gjort detta möjligt.

http://www.corren.se...ll-8933071.aspx

Plötsligt blev grunden för din slukhålskräck, begriplig. Det är alltså där det började?

Kpd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Titbits. Vad var det som hände?

En kompis mammas väninna skulle dit och hade en extra plats men ingen att gå med, och min kompis mamma rekommendera mig som en trevlig pys att ta med 😛 Väninnan skulle ordna med resa, klädsel, boende osv, hon hade väl ekonomiska tillgångar. Jag var ändå starkt tveksam till om jag verkligen skulle tacka ja. Otroligt läskigt att vara i TV och med massa celebriteter, fy fan xD Och vem var jag att ha en stol där liksom. Kände ändå att det var en one-in-a-life-time-tillfälle. Sen några veckor innan Nobelmiddagen fick hon cancer och det blåstes av. Synd om henne förstås men det gick bra för henne sen.Jag hade förmodligen fått kalla fötter i vilket fall. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis mammas väninna skulle dit och hade en extra plats men ingen att gå med, och min kompis mamma rekommendera mig som en trevlig pys att ta med 😛 Väninnan skulle ordna med resa, klädsel, boende osv, hon hade väl ekonomiska tillgångar. Jag var ändå starkt tveksam till om jag verkligen skulle tacka ja. Otroligt läskigt att vara i TV och med massa celebriteter, fy fan xD Och vem var jag att ha en stol där liksom. Kände ändå att det var en one-in-a-life-time-tillfälle. Sen några veckor innan Nobelmiddagen fick hon cancer och det blåstes av. Synd om henne förstås men det gick bra för henne sen.Jag hade förmodligen fått kalla fötter i vilket fall. xD

Herrejävlar vilka historier.

Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis mammas väninna skulle dit och hade en extra plats men ingen att gå med...

Lätt att jag skulle accepterat att bli hennes boy-toy i detta sammanhang. Vilken upplevelse, men visst skulle man känna sig lite som en katt bland hermelinerna även om jag kan föra mig i "möblerade rum". Mycket är självklarheter egentligen, allmän hyfs, vett och etikett. Tänk bara på kontakterna man kan knyta och all kaffe serverad av div. läckerbitar...

Appropå slukhål och grottor. Kronan säljer ut en hel del gamla bergrum. Tanken har slagit mer än en gång att det skulle vara häftigt att ha en. Vilken mancave... eller Batcave om man vill. Snacka om att få vara i fred... Vadå, inbrottstjuvar, jordbävningar, kärnvapenkrig, stormar eller dammsugarförsäljare? No worries...

Samtidigt skulle man nog inte tycka att det vore så kul att leva just så instängt. Jag menar, inga fönster, bara lysrörsbelysning. plötsligt efter ett år upptäcka att man blivit en ny Howard Huges eremit med 50cm långa naglar, likblekhy, skägg ner till pitten, skörbjugg och D-vitaminbrist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, möjligheterna är ju oändliga. De flesta kör dessa som serverrum eller svampodling och så det skulle väl kunna dra in välbehövliga stålar till t ex en studio eller två. Jag menar plats lär ju finnas.

Studio Klippan, Stoner Studios, The Batcave, Caveman Studios, Deep In The Pit Studios, Studio Slukhålet, ja namnen kunde bli många... Men som sagt, lite instängt blir det de e de de blir de.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Hemma från jobbet idag. Kände att stressen började tryta på mig, kan bli småfebrig då.

Jävligt skönt att va hemma. Håller på att sätta upp mina nya Adam F7 monitorer och Alesis VI49 keyboard ☺️ Ska bli spännande att höra hur det låter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...