Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

🙂😄😆😳☺️😑

Kollar ni på Nobelfesten? :rolleyes:

Jo var intressant om Neutrin detektorn i japan men tappade intresset när de kom in på vilken ordning de föredrar att äta en dessert på, uteifrån in eller inneifrån och ut. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Nobelmiddagen ja... Undrar hur länge man skulle orka stå ut och sitta där och käka. Plötsligt kommer man på att där ute sitter de i stugorna och glor på vad jag har på mig och vad jag käkar... Förmodligen skulle man resa på sig, sparka till bordhelvetet så besticken far och meddelar mitt utträde med:

"HELVETE och inte ens Madde är snygg längre!!!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett skumt privat meddelande från en nyregistrerad medlem:

"Tjena.

Skulle du kunna tänka dig och göra en video tutorial och sälja till mig?"

😳

Öööörhm 😳😕

Vad svarade du?

61393_497101233654959_137919883_n.jpg?oh=4f484448cb2b7a50b8da41d82fe10332&oe=57177BCD

😮

[...] Förmodligen skulle man resa på sig, sparka till bordhelvetet så besticken far och meddelar mitt utträde med:

"HELVETE och inte ens Madde är snygg längre!!!"

😆😄😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Nobelmiddagen ja... Undrar hur länge man skulle orka stå ut och sitta där och käka. Plötsligt kommer man på att där ute sitter de i stugorna och glor på vad jag har på mig och vad jag käkar... Förmodligen skulle man resa på sig, sparka till bordhelvetet så besticken far och meddelar mitt utträde med:

"HELVETE och inte ens Madde är snygg längre!!!"

haha 😄

Det roliga är att jag nästan hamnade på Nobelmiddagen för två år sedan, men det är en annan historia. 🤪 Jävligt gött att det inte blev av dock xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tänkt kolla igenom alla Star Wars filmer innan Force awakens premiären. Först ut, första filmen, Episod IV - New Hope AKA Stjärnornas Krig ☺️

Fast lite kul hade det väl varit och dela snittar med Silvia?

😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har alltid tyckt att den svenska översättningen är konstig. "Stjärnornas krig", krigar stjärnorna mot varandra? Är det någon slags dokumentär om Hollywood? Borde väl för fasiken heta typ "Stjärnkrigen"?

/MVH överanalyseraren

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke Skywalker är en allegori för Orlando Bloom - stjärnan som desperat försöker övertyga kritikerna om att han är mer än ett pretty face - Leia är Lindsay Lohan, självutnämnd drottning av Hollywood, Darth Vader är Morgan Freeman, den enda vettiga rösten som försöker döda alla andra, etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har alltid tyckt att den svenska översättningen är konstig. "Stjärnornas krig", krigar stjärnorna mot varandra? Är det någon slags dokumentär om Hollywood? Borde väl för fasiken heta typ "Stjärnkrigen"?

/MVH överanalyseraren

Luke Skywalker är en allegori för Orlando Bloom - stjärnan som desperat försöker övertyga kritikerna om att han är mer än ett pretty face - Leia är Lindsay Lohan, självutnämnd drottning av Hollywood, Darth Vader är Morgan Freeman, den enda vettiga rösten som försöker döda alla andra, etc.

I vilket fall; snart är det dags 😮

StarWars_ForceAwakens.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast lite kul hade det väl varit och dela snittar med Silvia?

😄

"Jaah. Kångenn jilla inthe schnitet zåå deet ää micke trevlig at dü ää hää Mepizz. Thidigare vaa hann denn dää Daakh Åff Laiith hää å hann vaa allth enn bürdüüz thyyph. Hördhe dü att hann zatte phå Nobelpriztagaren ii fysikkz dotter unter zeremånin?"

I vilket fall; snart är det dags 😮

StarWars_ForceAwakens.jpg

Star Wars nördar ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...