Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Har du inte missförstått det där ordet?

Näh, bananer är en av många viktiga detaljer i vår lilla längstahs etiska grundvalar. Det är annars synd om dem. Valarna som går på grund alltså. Varför gör de så? De har väl ett val..? Eller så strandade förhandlingarna mitt i beslutsfattandet.

8-0 i fotbollandet förresten, siffror som definitivt inte kan missförstås även om man skulle vilja. En sådan satans klasskillnad. Helt olika världar, i MFF undrar nog en del om sitt yrkesval. "Varför springer jag runt med den här bollen för, vi suger ju i den stora världen utanför ankdammen".

Det ger nog lite perspektiv ändå...

http://mittkok.expressen.se/artikel/10-anledningar-till-varfor-du-ska-dricka-kaffe-med-gott-samvete/

KPD?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Hur går det i den nya verkligheten utan dina damer, du jobbar väl inte kvar där?

Nä. Vi ska ha ett möte med AF FK och arbetsgivaren i nästa vecka. Har ingen aning om vad det blir av det. Det är rätt jobbigt alltihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä. Vi ska ha ett möte med AF FK och arbetsgivaren i nästa vecka. Har ingen aning om vad det blir av det. Det är rätt jobbigt alltihop.

Förstår att det är jobbigt mannen. Låter ju inte kul när du så att säga fått upp ångan och fixat ihop dina rutiner mm och så kommer falluckan (eller ska jag säga slukhålet) som öppnar sig under dig för att någon förstårsigpåare velar till det. Tråkigt. Vi får väl hoppas att det fixar sig, vad tror du om oddsen?
Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår att det är jobbigt mannen. Låter ju inte kul när du så att säga fått upp ångan och fixat ihop dina rutiner mm och så kommer falluckan (eller ska jag säga slukhålet) som öppnar sig under dig för att någon förstårsigpåare velar till det. Tråkigt. Vi får väl hoppas att det fixar sig, vad tror du om oddsen?

Jag tror ingenting. Min målsättning med det hela var ju att det skulle leda till en anställning och gör det inte det kan det egentligen kvitta med en fortsättning där. Vi får se.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Coolt! Får lyssna vid tillfälle.

KPD?!?!?

KPD!

Det finns inget på nåt ställe där man inte behöver logga in?

Inte för tillfället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du blivit anlitad?

😛 Näeh, är inte så musikaliskt aktiv just nu. Det där är mer ett Edward Blomskt uttryck. Iaf i programmet Party där han skämtas med.

Trycker man fel 3 gånger blir man spärrad!

☺️😑

Vilket bra preventivmedel.
Link to comment
Dela på andra sajter

Baksmälleost xD

Edward e kung. 😄

Någon påpekar på You Tube att det "inte är så konstigt att Edward har lite rondör med tanke på den dieten" och Ed svarar "det var mest i min ungdom man år rätten"...

Mest i min ungdom? Rätten!? 😆 Ja djävlar, tänk att dra i sig ett kilo prästost, så bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försökte ta reda här på vilken ost som är godast. Har glömt bort det igen.

Till det där eländet? Det var en lagrad präst eller enligt Ed själv vilken mellan lagrad ost som. Allt utöver det är en smaksak. Enligt Edward är detta som pizzan Calzone fast utan tomatsås och skinka och deg. Man kunde ju tolka det som han tycker att ost är huvudingrediensen i en pizza, allt annat är bara bort plockbara tillbehör 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...