Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Ja, den kanske man skulle se... Gonzo har jag redan sett och den finns att se antingen på SVT eller UR Play. Dr Hunter hade onekligen en helt speciell journalistisk stil.

Har ni sett Fear And Loathin in Las Vegas som är baserat på hans upplevelser under en högst speciell resa? Om inte, skäms på er. En riktigt skruvad film av en av mina favorit regissörer Terry Gilliam. Har annars inte mycket till övers för drogromantik men den där är förutom sann, mycket underhållande.

Link to comment
Dela på andra sajter

kaffe eller inte är frågan!?

En icke fråga, att framhålla icke akffe som ett alternativ framstår som ytterst besynnerligt om ni frågar mig men det har ju ingen gjort så jag säger inget....

Inget.

Så nu har jag sagt det.

Ja, inte "det" utan "inget" alltså.

Vad var frågan? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Man undrar ju hur vi skulle fungera ihop irl i ett julfirande. Lite som Chaes idéer om vårt julvärdande i TV ☺️ Kanske kunde det fungera eller så blir det kaos med för mycket glögg och intensiva gräl om hattar och slukhål 😆

😆

Julen ja... Blandade känslor där. Alltså man märker ju bara på ert prat här att det inte bara är positiva vibbar, det där julen borde egentligen handla om. Ni vet när julen är som ett vackert vykort. Nära alla man bryr sig om och älskar och de älskar en tillbaka. God mat och trevlig gemenskap och så tomtedjäveln men så enkelt är det ju inte.

Precis som en del av er sagt kompliceras bilden något oerhört av folk som inte tål att se varandra. Gammalt groll man egentligen kunde svepa åt sidan men det är ju inte så lätt. Blir att fira julen dels hos mina päron, dels hos granntösen och kanske dels här. Man undrar ju hur vi skulle fungera ihop irl i ett julfirande. Lite som Chaes idéer om vårt julvärdande i TV ☺️ Kanske kunde det fungera eller så blir det kaos med för mycket glögg och intensiva gräl om hattar och slukhål 😆

Mmm. Julen har alltid varit en ångestfylld sak för mig, iaf i vuxen ålder. Utav många herrans orsaker.

KPD?

Jomen annars tycker jag överlag julen är en mysig högtid. Alla dofter, saffran, glögg, VÖRTBRÖD, osv. Ljus, musik. Och resten av min familj tokgillar jag, sköna krappar hela högen så det är alltid skoj häng. 😄 Jag låter mig inte påverkas av julstressen och hetsen så det e rätt chill. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...