Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Detta är det mest personliga du har skrivit på Längsta. Trodde du hade problem med farsan. Själv kan jag fira med syrrans familj och en jäkla massa folk, men det blir nog för mycket. Det blir en kasse bärs och Flashback, och eventuellt Längsta om vi blir flera.

Jag har väl skrivit mycket personligt tidigare? Sen brukar jag väl undvika prata om just honom och min mors bortgång, vill ju inte deppa ner er för mycket. 😛 Jo, har haft mycket problem med honom men senaste åren så har det blivit bättre, mestadels för att jag försökt släppa allt det gamla och gå vidare i livet. Vissa människor kan inte ändra på sig har jag lärt mig.
Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Ja det e spännande, lät rätt bra det där. När släpps plattan nu igen? 😄

/Guldfiskminne

Inget datum har släppts officiellt men i början på nästa år iallafall. 😄

....jag kan ha råkat beställa super duper megaboxen än en gång. xD

theastonishing-deluxecd-1100x1100-whitebg.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Julen ja... Blandade känslor där. Alltså man märker ju bara på ert prat här att det inte bara är positiva vibbar, det där julen borde egentligen handla om. Ni vet när julen är som ett vackert vykort. Nära alla man bryr sig om och älskar och de älskar en tillbaka. God mat och trevlig gemenskap och så tomtedjäveln men så enkelt är det ju inte.

Precis som en del av er sagt kompliceras bilden något oerhört av folk som inte tål att se varandra. Gammalt groll man egentligen kunde svepa åt sidan men det är ju inte så lätt. Blir att fira julen dels hos mina päron, dels hos granntösen och kanske dels här. Man undrar ju hur vi skulle fungera ihop irl i ett julfirande. Lite som Chaes idéer om vårt julvärdande i TV ☺️ Kanske kunde det fungera eller så blir det kaos med för mycket glögg och intensiva gräl om hattar och slukhål 😆

Mmm. Julen har alltid varit en ångestfylld sak för mig, iaf i vuxen ålder. Utav många herrans orsaker.

KPD?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...