Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det kräver onekligen en hel del att bära upp en hatt, speciellt en Stetson eller cowboyhatt. Ta Lasse Stefans t ex. Det spelar ju ingen roll hur mycket hatt eller björntänder och bäverskinn de trär på sig när gubbarna är fallfärdiga, alko-lönnfeta och har en lika farlig utstrålning som en amöba. Clintan är en av få som kan bära en sådan hatt med auktoritet. En vass blick och ett hårt väderbitet yttre samt manér hjälper.

Samma med yngre grabbar som envisas att ta på sig en Fedora eller Trilby i en desperat jakt efter att efterlikna någon nerknarkad popstjärna. Svårt att bära upp sådana hattar om man inte sett fitta på vykort ens och ev. skägg består mest av generande hårväxt.

Hattigt med hatt alltså! Oavsett om man aldrig bär en, utom...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kräver onekligen en hel del att bära upp en hatt, speciellt en Stetson eller cowboyhatt. Ta Lasse Stefans t ex. Det spelar ju ingen roll hur mycket hatt eller björntänder och bäverskinn de trär på sig när gubbarna är fallfärdiga, alko-lönnfeta och har en lika farlig utstrålning som en amöba. Clintan är en av få som kan bära en sådan hatt med auktoritet. En vass blick och ett hårt väderbitet yttre samt manér hjälper.

Samma med yngre grabbar som envisas att ta på sig en Fedora eller Trilby i en desperat jakt efter att efterlikna någon nerknarkad popstjärna. Svårt att bära upp sådana hattar om man inte sett fitta på vykort ens och ev. skägg består mest av generande hårväxt.

Hattigt med hatt alltså! Oavsett om man aldrig bär en, utom...

Hur tufft är det i jämförelse att måla sig som Kiss i ansiktet? Signalerar det att man sett massor av fitta? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig cobbojhatt.[...]

"Admitting is the first step", Nilsson 😉

[...] Ta Lasse Stefans t ex. Det spelar ju ingen roll hur mycket hatt eller björntänder och bäverskinn de trär på sig när gubbarna är fallfärdiga, alko-lönnfeta och har en lika farlig utstrålning som en amöba.

[...]

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tufft är det i jämförelse att måla sig som Kiss i ansiktet? Signalerar det att man sett massor av fitta? 🙂

Det är varken kiss eller bajs utan en halloweenfest sminkning med en vagina-mobile, alltså en fladdermus. Så på sätt och vis, ja.

Men jag har ju inte på mig sminket jämt utan bara på avataren för att det retar dig. 🙂

Det ultimata vore väl då att gå ute sminkad sådär och bära kåbåjs-hatt. Undrar hur lång tid det tog innan man åkte på stryk bara av ren princip?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Julbord med jobbet i fredags och nu börjar jag känna mig som människa igen.

Fasiken va kul att läsa Pico 🥰 Skönt att du är på uppgång med välmåendet.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer att hoppa av mitt band. Lite tråkigt men det har inte känts bra på länge. Vi är tre pers i det och trummisen är en gammal polare till mig. Han och jag har dock kommit sjukt långt ifrån varandra och det har ofta blivit dålig stämning i replokalen. Sen så har han det senaste året blivit sjukt oengagerad i bandet och droppen kom i torsdags när vi diskuterade om att börja leta sångare och lägga upp annons på nätet, och han sa att han inte hade tid att överhuvudtaget göra något åt det, inte ens kolla mailen. WTF, hur seriöst tar man bandet när man inte ens kan kolla mailen??

Så nästa rep på tisdag så kommer jag att stå redo med taxibil och ta alla mina prylar därifrån.

Åh, va trist Micke 🙁

Hoppas du hittar mer ambitiöst folk snart då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ser inte billigt ut.

Kommer inte bli så farligt faktiskt, har en kontakt på stort snickeri som kunde hjälpa till. Kanske får ge 2 papp för materialet och jobbet. Har skaffat det andra, Expansionsbeslag 300, benen 400.
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur julafton blir i år. Har bara en förälder och han är inte är förtjust i julfirande, och alla fyra bröder firar med sina respektive eller är utomlands. Kan visserligen fira med moster, kusiner som förra året vilket väl var trevligt men kändes akward. Året innan det hos brors respektives familj, var väldigt akward. Man känner sig malplacerad bara. Blev inbjuden till en god barndomskompis familj men njaa. Får hoppas farsan e sugen ändå. Annars finns ju alltid Längsta. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur julafton blir i år. Har bara en förälder och han är inte är förtjust i julfirande, och alla fyra bröder firar med sina respektive eller är utomlands. Kan visserligen fira med moster, kusiner som förra året vilket väl var trevligt men kändes akward. Året innan det hos brors respektives familj, var väldigt akward. Man känner sig malplacerad bara. Blev inbjuden till en god barndomskompis familj men njaa. Får hoppas farsan e sugen ändå. Annars finns ju alltid Längsta. 🥰

Känner igen det där. Jag brukar sedan många år tillbaka fira jul med morsan, syrran och syrrans man och barn men i år har syrran sagt att dom inte vill fira jul med oss pga riktigt lång och tråkig historia jag inte orkar dra nu. Istället blir det jag, morsan och morsans nya man som jag ännu inte har träffat. Kommer definitivt känna mig malplacerad jag med. Var därför jag förra året firade jul med mitt ex och kände mig malplacerad med hennes familj istället. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner igen det där. Jag brukar sedan många år tillbaka fira jul med morsan, syrran och syrrans man och barn men i år har syrran sagt att dom inte vill fira jul med oss pga riktigt lång och tråkig historia jag inte orkar dra nu. Istället blir det jag, morsan och morsans nya man som jag ännu inte har träffat. Kommer definitivt känna mig malplacerad jag med. Var därför jag förra året firade jul med mitt ex och kände mig malplacerad med hennes familj istället. xD

xD

Jag och du Micke. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur julafton blir i år. Har bara en förälder och han är inte är förtjust i julfirande, och alla fyra bröder firar med sina respektive eller är utomlands. Kan visserligen fira med moster, kusiner som förra året vilket väl var trevligt men kändes akward. Året innan det hos brors respektives familj, var väldigt akward. Man känner sig malplacerad bara. Blev inbjuden till en god barndomskompis familj men njaa. Får hoppas farsan e sugen ändå. Annars finns ju alltid Längsta. 🥰

Detta är det mest personliga du har skrivit på Längsta. Trodde du hade problem med farsan. Själv kan jag fira med syrrans familj och en jäkla massa folk, men det blir nog för mycket. Det blir en kasse bärs och Flashback, och eventuellt Längsta om vi blir flera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...