Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Så efter att ha suttit i support-telefon med Komplett kom vi fram till vad jag redan visste - det är det trådlösa nätverkskortet som är boven i dramat. Så fort jag kopplar in nätverkskabeln rätt i datorn fungerar allt som det ska. Så jag ska skicka iväg nätverkskortet till deras tekniker, som antagligen kommer säga att det inte är några problem på det. 😑 Så vad jag hoppas på är att dom ändå ska vara "shyssta" och ge mig ett nytt kort.

I värsta fall får jag köpa en ny router - en där man kan skicka iväg en sladd till datorn och skicka resten trådlöst som vanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] I värsta fall får jag köpa en ny router - en där man kan skicka iväg en sladd till datorn och skicka resten trådlöst som vanligt.

Varför gjorde du inte så från början? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lugnt; DoL fick bara för mycket friskt luft under sin överlevnadstjofräs. Ingen big deal alls 😑

Såja, såja! inget att se här. CIRKULERA! 😠

☺️ Snarare har jag saknat kaffe så ini! Man kan koka acceptabla dekokter av vad naturen ger men kaffe... IZ TEH SHAIHTH!
Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte med första generation Apple Airport Express - en sladd in och ut trådlöst till alla dina enheter.

😮🙁

☺️ Snarare har jag saknat kaffe så ini! Man kan koka acceptabla dekokter av vad naturen ger men kaffe... IZ TEH SHAIHTH!

En dos vardagsrealism bara så där; mitt i nyllet ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att du illustrerade med en bild utifall nu någon skulle missa poängen 🙂

Det var faktiskt tvärtom - jag lade upp bilden och tänkte sen att jag skulle komplettera med en text så ingen missade poängen. xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...