Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Jo, den kom bara inte med på bild. 🙂 Den är dock rätt stor så har inte riktigt klurat ut var jag ska ha den än.

Den frågeställningen har jag fått ställa mig många gånger men angående en helt annan sak.

I ditt fall får du väl bygga en hylla till Timell ☺️

Backyard Babys på Moreus... Fint ös o bra låtar. Skitbra. Men när Dregen sa att Kalle Moreus är 2000-talets Leif loket Olsson verkade han ganska puckad.

Ja, Moreaus är väl inte pedofil?

smileys-birds-204496.gif

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

God dag igen!

I helgen bakade vi fikonkaka med konjak till jul. Gott till kaffe! Eller Earl Grey te...

Och nu närmar sig lunchen... Säger mig min magkänsla...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra framfört o kul med nåt lite udda. Men att panna en ensam gitarr så mkt åt ena hållet blir jobbigt som fn att lyssna på, tycker jag. Ta den nästan i mitten och vrid ut den sen när den andra gitarren (?) kommer in. Fin uttrycksfull sång.

Dra ihop gitarrerna även mot slutet... Har man en tredje gitarr i mitten tycker jag man kan panna de yttre nästan fullt, men är det bara två blir det ett störigt hål i mitten tycker jag. Andra kanske inte tycker så.

Kul o fint att få smyglyssna. 🙂

Vi håller med helt om panpreringen... Vi spelade in från 9-17.40 och på de sista 20 minuterna lyssnade vi så att nivåerna inte var helt åt helheten. När vi kom hem och lyssnade framgick dock bla panoreringen på ett helt annat sätt.. Vi ska spela in några låtar till i januari, och efter det kommer vi att mixa färdigt allt

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi håller med helt om panpreringen... Vi spelade in från 9-17.40 och på de sista 20 minuterna lyssnade vi så att nivåerna inte var helt åt helheten. När vi kom hem och lyssnade framgick dock bla panoreringen på ett helt annat sätt.. Vi ska spela in några låtar till i januari, och efter det kommer vi att mixa färdigt allt

Ska ni ge ut platta? Hur går det med lappen?

Link to comment
Dela på andra sajter

JAAAAAAAAAAAAAH!

KAAAFFEEEEEEEEE!

JAAAAAAAAAAAAAH!

MEEEEEEEEEEEEER!

HEEEEETAAAREEEE!

STÖÖRREEKOOOPP!

RÖÖÖÖROOOOOOM!

FOORTAAAREEEEE!

JAAAAAAAAAAAAH!

Du är bäst kaffe! Jämfört med den förra har du mycket större kopp och bättre arom samt djupare färg.

Det märks att det inte är första gången, haft många innan mig?

Du är en riktig kaffenova.

En riktig toppböna!

En gång till?

Link to comment
Dela på andra sajter

JAAAAAAAAAAAAAH!

KAAAFFEEEEEEEEE!

JAAAAAAAAAAAAAH!

MEEEEEEEEEEEEER!

HEEEEETAAAREEEE!

STÖÖRREEKOOOPP!

RÖÖÖÖROOOOOOM!

FOORTAAAREEEEE!

JAAAAAAAAAAAAH!

Du är bäst kaffe! Jämfört med den förra har du mycket större kopp och bättre arom samt djupare färg.

Det märks att det inte är första gången, haft många innan mig?

Du är en riktig kaffenova.

En riktig toppböna!

En gång till?

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

JAAAAAAAAAAAAAH!

KAAAFFEEEEEEEEE!

JAAAAAAAAAAAAAH!

MEEEEEEEEEEEEER!

HEEEEETAAAREEEE!

STÖÖRREEKOOOPP!

RÖÖÖÖROOOOOOM!

FOORTAAAREEEEE!

JAAAAAAAAAAAAH!

Du är bäst kaffe! Jämfört med den förra har du mycket större kopp och bättre arom samt djupare färg.

Det märks att det inte är första gången, haft många innan mig?

Du är en riktig kaffenova.

En riktig toppböna!

En gång till?

😳

Det är lugnt; DoL fick bara för mycket friskt luft under sin överlevnadstjofräs. Ingen big deal alls 😑

Såja, såja! inget att se här. CIRKULERA! 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...