Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

12314665_10153770418003749_8496807044598196771_o.jpg

Nästa projekt är färdigt - jag har byggt två "minibord" till min hemmastudio för att få upp skärmen och högtalarna samt kunna plocka undan sladdar och stuff så dom inte syns. ☺️

Riktigt snyggt. Använder du ingen klaviatur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Öj! 🥰

Sitter hos päronen och blir ompysslad! Trevligt att bara komma ifrån allt arbete/skola någon gång ibland! Imorgon blir det åter till Småland och köra hårt hela vägen till julafton.

Hur är livet själv?

Låter sweet 🥰

Jo tack, det manglar på som vanligt tycker jag 😑

Jobbar hela julhelgen men sedan blir det långledig (hela nio dagar) ute på landet 🥰 Vi provade att elda i köksspisen (vi har tockendäringa skitgammal köksspis med vedeldning) när det vart minus 11 grader och den höll ta mig fan värmen i två dygn 😮 Säga vad man vill om förr i världen men nog fan höll de värmen i alla fall 😄

Jag är inte med i nåt band, men nu har jag EZDrummer och EZkeys. Det är nästan som ett band och dom är där hela tiden.

😮😄

Snyggt! Det är Äntligen Hemma med Micke H liksom.

[...]

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter sweet 🥰

Jo tack, det manglar på som vanligt tycker jag 😑

Jobbar hela julhelgen men sedan blir det långledig (hela nio dagar) ute på landet 🥰 Vi provade att elda i köksspisen (vi har tockendäringa skitgammal köksspis med vedeldning) när det vart minus 11 grader och den höll ta mig fan värmen i två dygn 😮 Säga vad man vill om förr i världen men nog fan höll de värmen i alla fall 😄

Kanske borde installera en sådan spis i min lägenhet. Där är det skitkallt jämt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker installera min lägenhet i en JÄRNSPIS!!! ☺️😑

Holy hell!!! 😮

GRahn personifierar uttrycker "overkill" 😛

På tal om det; vars e Overkill?!? 😮 :o 😮

Jag fryser aldrig.

Good on you 🙂

20 kubik ved på det! Köksnora eldar vi i!

Går ca 15 kubik/år

Mä härreguuuuu 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelat in 5 låtar med bandet i helgen.. gått helt ok, producenten har lagt mix för egen räkning men slutgiltigt mix ska vi göra tillsammans vid annat tillfälle. Här är en av låtarna:

https://m.soundcloud...istentiell-skit

Bra framfört o kul med nåt lite udda. Men att panna en ensam gitarr så mkt åt ena hållet blir jobbigt som fn att lyssna på, tycker jag. Ta den nästan i mitten och vrid ut den sen när den andra gitarren (?) kommer in. Fin uttrycksfull sång.

Dra ihop gitarrerna även mot slutet... Har man en tredje gitarr i mitten tycker jag man kan panna de yttre nästan fullt, men är det bara två blir det ett störigt hål i mitten tycker jag. Andra kanske inte tycker så.

Kul o fint att få smyglyssna. 🙂

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...