Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Pension på det då?

Jag vet inte. Fick snabbbesked från FK att jag behåller min nuvarande ersättning tv.

De plockade av mig laptoppen jag behövde för att göra lektioner till de somaliska damerna. Då gick jag hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

De va dåligt att dom tar datorn av dig. Verkar som du inte ska vara där då.

Nu har jag fått uppbackning från AF också om att det inte ska gå till så här och att jag inte behöver gå dit mer. Hermods har ju kört över den nuvarande chefen, året ut, för arbetsplatsen också. Det är bara en vecka sedan vi satt i möte och med AF och FK och kom överens om vad jag skulle göra året ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Int tyck ja julkalendern e nå vidare bra. Skulle hellre vilja se nån fantastisk julsaga i fantasy-style.

För barn!

Det vill jag se. 😑☺️

Första avsnittet känns nästan lite 70 tal, knasigt och samtidigt försök till att man skall lära sig nåt. Helylle knas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter riktigt bra Nilsson.

Another backtrack. I dag ska jag ev försöka lära mig att spela o sjunga den live till backtracken. Jag har nog gjort minst tio låtar/backtrackar nu som jag inte kan live alls o ska spela enmanband hos Söderhamnsraggarna på lördag.

https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-ride-on-151202-1

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutlektionerat idag för tvåorna är ute på praktik. Få se vad det är på matan. Fint med gratis lunch när man käkar med eleverna. Finns alltid ett vegetariskt alternativ.

Bra låt, Nilsson!

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutlektionerat idag för tvåorna är ute på praktik. Få se vad det är på matan. Fint med gratis lunch när man käkar med eleverna. Finns alltid ett vegetariskt alternativ.

Bra låt, Nilsson!

Tackar. Jag har lite flyt i studion nu. Den här låten hade jag aldrig ens tänkt tanken att försöka sjunga förrns igår. Leadgitarren gjorde jag på några få klipp, visste inte hur jag skulle spela alls. Att härma Angus Young varken kan eller vill jag. Ger man fan i att hålla på för länge blir det mkt bättre tror jag. O gitarren, ju mindre jag tänker på vad jag ska spela, eller ens hur grundackorden går så blir det mer levande.

Har ni hört orginalet med den sen länge ihjälsupne Bon Scott? Grymt. Hela den LPn är ett mästerverk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...