Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Middag. Jag minns fortfarande när jag blev vettskrämd av en tomte när jag var barn, apropå ingenting.

Apropå tomtar minns jag julen 1954 när min äldre bror utklädd till tomte trampade sönder bilen jag fått i julklapp. Fast den gången slapp han smaka fars svångrem för det var jul och barnaga ännu inte förbjuden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch för aga!

KPD!

I synnerhet min brorsa råkade ut för livremmen. Jag fick lite örfilar. Tills lagen förbjöd det. På gamla dar blev farsan en riktig mysgubbe...Särskilt mot barnbarnen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fackligt årsmöte efter jubbet. Var skyddsombud ett tag, 9 år sammanlagt. Har lämnat över till yngre krafter. Rätt mycket gnäll på sådana möten - men facket behövs ändå. Tror jag...

Men om var och en löneförhandlade åt sig själv - hur skulle det bli? Har alltid haft svårt göra reklam för mig själv...

Link to comment
Dela på andra sajter

Adblock funkar bra om man inte vill se skiten!

Jag ville inte använda det här, men nu har det ju gått över alla gränser. Länken verkar bara gå till Epson hela tiden. Hur kan detta vara bra reklam för ett företag? Det är ju bara irriterande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mickes forum finns kvar om detta skulle fallera, som ett längstasubstitut. Det finns en länk i hans inlägg.Jag var inne och skrev ett inlägg nu. Neosus var den senaste som skrev, i september. Ingen reklam där, än så länge.

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...