Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dagen efter Stormen Gorm. Taket på brandstationen i Helsingborg blåste visst av...

Fast man är ju inte mer blåst än vanligt...

Postat

Middag. Jag minns fortfarande när jag blev vettskrämd av en tomte när jag var barn, apropå ingenting.

Apropå tomtar minns jag julen 1954 när min äldre bror utklädd till tomte trampade sönder bilen jag fått i julklapp. Fast den gången slapp han smaka fars svångrem för det var jul och barnaga ännu inte förbjuden.

Postat

Usch för aga!

KPD!

I synnerhet min brorsa råkade ut för livremmen. Jag fick lite örfilar. Tills lagen förbjöd det. På gamla dar blev farsan en riktig mysgubbe...Särskilt mot barnbarnen...

Postat

Fackligt årsmöte efter jubbet. Var skyddsombud ett tag, 9 år sammanlagt. Har lämnat över till yngre krafter. Rätt mycket gnäll på sådana möten - men facket behövs ändå. Tror jag...

Men om var och en löneförhandlade åt sig själv - hur skulle det bli? Har alltid haft svårt göra reklam för mig själv...

Postat

Det får bli en macka med kaviar oxå!

Säger ni kaviar eller kaviar?

Jag säger kaviar!

Joråsåatte!

Jag säger kaavjar. Extremt bonnigt. Jag kan en vist om kaavjar.

Postat

Adblock funkar bra om man inte vill se skiten!

Jag ville inte använda det här, men nu har det ju gått över alla gränser. Länken verkar bara gå till Epson hela tiden. Hur kan detta vara bra reklam för ett företag? Det är ju bara irriterande.

Postat (redigerat)

Mickes forum finns kvar om detta skulle fallera, som ett längstasubstitut. Det finns en länk i hans inlägg.Jag var inne och skrev ett inlägg nu. Neosus var den senaste som skrev, i september. Ingen reklam där, än så länge.

Redigerat av Den Gode
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.