slejnard Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Va gott memf. Gomorn. Jobb idag med då -____-
Den Gode Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Jag ska be svågern ladda hem Toontracksgrejerna som säljs på Black Friday eftersom jag inte har något kort som jag kan betala det. Funkar detta om man sedan bränner ner dom på skiva för att installera dem på min PC?
Neosus Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 (redigerat) Jag ska be svågern ladda hem Toontracksgrejerna som säljs på Black Friday eftersom jag inte har något kort som jag kan betala det. Funkar detta om man sedan bränner ner dom på skiva för att installera dem på min PC? Nä installations-filerna ligger ute i molnet.. Så det enda du gör är att ladda ner xln-installer och därifrån installerar det du har handlat. Du måste därför skapa ditt eget konto på xlns hemsida så loggar du in med samma konto uppgifter i xln- installer. Redigerat 29 november 2015 av Neosus
Memphis Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Du har verkligen blivit en Det har jag alltid varit. ☺️
Den Gode Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Nä installations-filerna ligger ute i molnet.. Så det enda du gör är att ladda ner xln-installer och därifrån installerar det du har handlat. Du måste därför skapa ditt eget konto på xlns hemsida så loggar du in med samma konto uppgifter i xln- installer. Men detta borde väl gå att föra över från en dator till en annan?
Neosus Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 (redigerat) Men detta borde väl gå att föra över från en dator till en annan? Du laddar ner xln-installer och därifrån kommer du åt installationsfiler som ligger ute på internet. Allt ligger på internet tills du installerar. Redigerat 29 november 2015 av Neosus
Naymari Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Medverkade på en musikvideoinspelning igår. Vi spelade in musiken och videon live i studio. Det var löjligt häftigt faktiskt. 6 kameror med crew, 7 bandmedlemmar (Jag lirade elgura), 22 kanaler ljud. Lyckades få med mig ljudfilerna hem, så ska mixa lite för skojs skull. 🙂 Kan länka upp sen när den är färdig 😑
Memphis Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Jaha, din nya (h)jul avatar, va fyndigt Grahn 😛
slejnard Postat 29 november 2015 Postat 29 november 2015 Vart å hämtat sonen på flygplatsen. Han har vart på dreamhack. Kul va 🙂 Sova sig lite då. Gonatt!
Recommended Posts