Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

När ett forum övergår till att vara en reklampelare [...] blir Grahn Gud riktigt förbajjad!

😏

Jag är agnostiker 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tja, på sätt och vis. Eftermiddagsfika och vinflaska + presentkort på systembolaget.

Det har vart en känslosam dag. Att ta farväl av kollegor man jobbat med i sju år kändes inte helt lätt. Men livet går vidare och jag är redo för nya utmaningar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, på sätt och vis. Eftermiddagsfika och vinflaska + presentkort på systembolaget.

Det har vart en känslosam dag. Att ta farväl av kollegor man jobbat med i sju år kändes inte helt lätt. Men livet går vidare och jag är redo för nya utmaningar. 🙂

"New beginnings" Jag har haft ett par märkliga veckor... På mitt nya jobb som systemkonsult har min första kund blivit min tidigare arbetsgivare. Catharina som varit min kollega i fyra år sa att chefen sagt att nu får vi inte kramas längre då jag är en leverantör. 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

På fejjan... Förhörde honom just om det var samma norrländska han är tillsammans med som låten handlade om. Det var det inte. xD

Bra. Då är han vid liv i alla fall 🥰

Nu är det en grön länk här också. Va fan.

Och nu är det en grön länk här.

Slukhålen då? 😮

[...] Catharina som varit min kollega i fyra år sa att chefen sagt att nu får vi inte kramas längre då jag är en leverantör. 😆

Inte så jävla awesome 😠

Verkar gå finfint för dig på ditt nya jobb though ☺️

Det går att stoppa in adblock i Firefox

Japp 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Inte så jävla awesome 😠

Verkar gå finfint för dig på ditt nya jobb though ☺️

[...]

Åsa, som från sitt kontorsrum hörde Catharina berätta det hela, kom springandes som den vildaste av anarkister och kramade om mig direkt därefter. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Åsa, som från sitt kontorsrum hörde Catharina berätta det hela, kom springandes som den vildaste av anarkister och kramade om mig direkt därefter. 😄

Vilken rättshaverist 😆 Gift dig med henne ASAP 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...