Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mycket i skolan nu, jobbar 3 eftermiddagar i veckan. Försöker träna så mycket jag kan och dra ut på helger. Den tiden som blir över försöker jag musicera. Det börjar kännas svårt att få tiden att räcka till. Musiken har tyvärr hamnat längst ned på prio-listan för tillfället.

Tänkte skaffa ett nytt jobb. Jobbar ju bara tvåtimmars-pass nu, så tre eftermiddagar försvinner i veckan för att jag ska jobba 6 timmar. Får jag något där jag kan jobba längre pass kommer det nog göra att mycket tid frigörs.

Annons
Postat

Det gjorde inte jag, tråkigt nog. Och inte någon av de tävlande heller. Speciellt inte elisabeth höglund.

Jag tog den faktiskt, men inte baserat på låten utan på informationen som gavs om den.

Postat

inte illa. var det nån ordvits som man borde snappat upp?

På spåret-spoiler:

Nej, men det antagligen mest kända band som har en medlem född i Israel är väl Kiss, skulle jag tro. I alla fall det enda jag nog känner till.

Postat

Förresten, nu är det snart februari! Första vårmånaden kan man påstå om man känner sig positiv, precis på samma sätt som att man kan kalla augusti för första höstmånaden om man är negativ.

Det kommer bli awesome! Jag ska gå på first aid kit med en gammal vän och förhoppningsvis få positiva besked från södertälje.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.