Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kollade på den där intervjun (som mickeh länkade till för ett tag sedan) med Eagles of Death efter terrorattentaten.... Geeeez man, läskigt och jävligt starkt 🙁

Jag visste inte att de faktiskt såg attentatsmannen... Usch 😱🙁😱

Mm, jag klarade nästan inte av att se hela, den var rätt jobbig att se.

Nej, ingen helikopter till det inlägget, sorry DoL. xD

Annons
Postat

Nej, ingen helikopter till det inlägget, sorry DoL. xD

Ja, det är ofrånkomligen så att det är otäcka scener hela Parisgrejen överhuvudtaget... Har sett ocensurerade bilder på hur det såg ut inifrån efteråt och man inser kaoset. Har sett en hel del elände genom åren men det här... En djävla soppa på så många sätt, oskyldiga människor får sätta livet till för att en del religiösa(?) fanatiker får spelet.

Helikopter frånfället är ok, mannen. En sådan fånig idé egentligen som dessutom fick fotfäste. Det hade aldrig gått i något annat forum 😆

Fick precis erbjudandet att följa med på en överlevnadsövning med en del polare och militärer i Karlsborgs trakten.

Ska jag nappa är frågan, länge sedan sist..?

"Medtages för en vecka, endast kläder du har på dig (tänk på vädret), en sovsäck, ett spritkök, eldstål & kniv, en fältflaska vatten".

Vad säger du Chae... ska jag..?

Postat

Det blir korv i ugn!

Jaa alltså korv... i ugn..... Med ost! ☺️

Medost? 😕

...en kaffe på det? Så att min hjärna kommer igång? 😕

Eller va? 😕

JC_thinking.gif

Postat

[...]

mmm verkligen 🙁

[...]

Fick precis erbjudandet att följa med på en överlevnadsövning med en del polare och militärer i Karlsborgs trakten.

Ska jag nappa är frågan, länge sedan sist..?

"Medtages för en vecka, endast kläder du har på dig (tänk på vädret), en sovsäck, ett spritkök, eldstål & kniv, en fältflaska vatten".

Vad säger du Chae... ska jag..?

Att du ska, DoL!!! 😮 Det är skitkul med sådana där övningar 🥰

(Gjorde något liknande ute i Kolmårdsskogarna back in 2010. 4 dygn klarade jag, sedan bröt jag p g a stukad fot och brutet revben. Halkade ner för en slänt och föll illa 😏 (Hade lätt klarat sju månader... 😉)

Postat (redigerat)

Det blir korv i ugn!

Jaa alltså korv... i ugn..... Med ost! ☺️

Medost? 😕

...en kaffe på det? Så att min hjärna kommer igång? 😕

Eller va? 😕

JC_thinking.gif

Flänsost?

Redigerat av Micke H
Postat

Flänsost?

Ser att Micke övertagit min roll som allmän ställföreträdande snuskhummer i tråden redan. 😆

Ja, jag åker med omedelbar verkan!!! ☺️ De hämtar mig snart. Får tydligen ta med mig lite fiskegrejer också.

Ses... öhh, vi hörs.... äh...

Vi skrivs om ett tag då. Tjong.

Postat

Fredag och På spåret ikväll. animaatjes-treinmachinist-75542.gif

Så har man överlevt ännu en vecka i skolans värld... leerkrachten05.gif

Postat

SD har landsmöte i Lund i helgen. Antagligen inte alls för att provocera lundavänstern inför 30 november... En ren slump... :rolleyes:

Postat

SD har landsmöte i Lund i helgen. Antagligen inte alls för att provocera lundavänstern inför 30 november... En ren slump... :rolleyes:

Nej , det är för att jag har namnsdag den 30:e novemberheadshot-suicide.gif

Postat

Plötsligt hittar jag en massa gröna länkar med en pil som pekar upp till höger som oppnar ett litet fönster. Klickar man på det lederdet bara till Epson. Är det bara jag som ser dom? Det finns en sådan i Algotezzas senaste inlägg.

Hmm. Små gröna länkar.

Postat

Nähe nu ser jag också länkarna i Edge browsern. 😠

Jesus i himmelen så mycket reklam det är på denna sida. 🤪

Och nu är det en länk i mitt inlägg där jag frågade om länkar. Ska det va så här?

Postat

Och nu är det en länk i mitt inlägg där jag frågade om länkar. Ska det va så här?

Nä jag tycker du gott kan skriva till Admin och klaga lite.

Jag använder Chrome och Ad-block och kommer att fortsätta med det.

Postat

Jag ser inte en enda länk 🙂

Gröna pilar ser jag men det är ju "Gilla"-knapparna 😑

[...]

Jag använder [...] Ad-block [..]

Ja mä! 😮

Postat (redigerat)

När ett forum övergår till att vara en reklampelare istället för ett diskussions-plattform.... Så blir Grahn Gud riktigt förbajjad!

😏

Redigerat av Neosus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.