Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Kollade på den där intervjun (som mickeh länkade till för ett tag sedan) med Eagles of Death efter terrorattentaten.... Geeeez man, läskigt och jävligt starkt 🙁

Jag visste inte att de faktiskt såg attentatsmannen... Usch 😱🙁😱

Mm, jag klarade nästan inte av att se hela, den var rätt jobbig att se.

Nej, ingen helikopter till det inlägget, sorry DoL. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mm, jag klarade nästan inte av att se hela, den var rätt jobbig att se.

Nej, ingen helikopter till det inlägget, sorry DoL. xD

Ja, det är ofrånkomligen så att det är otäcka scener hela Parisgrejen överhuvudtaget... Har sett ocensurerade bilder på hur det såg ut inifrån efteråt och man inser kaoset. Har sett en hel del elände genom åren men det här... En djävla soppa på så många sätt, oskyldiga människor får sätta livet till för att en del religiösa(?) fanatiker får spelet.

Helikopter frånfället är ok, mannen. En sådan fånig idé egentligen som dessutom fick fotfäste. Det hade aldrig gått i något annat forum 😆

Fick precis erbjudandet att följa med på en överlevnadsövning med en del polare och militärer i Karlsborgs trakten.

Ska jag nappa är frågan, länge sedan sist..?

"Medtages för en vecka, endast kläder du har på dig (tänk på vädret), en sovsäck, ett spritkök, eldstål & kniv, en fältflaska vatten".

Vad säger du Chae... ska jag..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, jag klarade nästan inte av att se hela, den var rätt jobbig att se.

[...]

mmm verkligen 🙁

[...]

Fick precis erbjudandet att följa med på en överlevnadsövning med en del polare och militärer i Karlsborgs trakten.

Ska jag nappa är frågan, länge sedan sist..?

"Medtages för en vecka, endast kläder du har på dig (tänk på vädret), en sovsäck, ett spritkök, eldstål & kniv, en fältflaska vatten".

Vad säger du Chae... ska jag..?

Att du ska, DoL!!! 😮 Det är skitkul med sådana där övningar 🥰

(Gjorde något liknande ute i Kolmårdsskogarna back in 2010. 4 dygn klarade jag, sedan bröt jag p g a stukad fot och brutet revben. Halkade ner för en slänt och föll illa 😏 (Hade lätt klarat sju månader... 😉)

Link to comment
Dela på andra sajter

Flänsost?

Ser att Micke övertagit min roll som allmän ställföreträdande snuskhummer i tråden redan. 😆

Ja, jag åker med omedelbar verkan!!! ☺️ De hämtar mig snart. Får tydligen ta med mig lite fiskegrejer också.

Ses... öhh, vi hörs.... äh...

Vi skrivs om ett tag då. Tjong.

Link to comment
Dela på andra sajter

SD har landsmöte i Lund i helgen. Antagligen inte alls för att provocera lundavänstern inför 30 november... En ren slump... :rolleyes:

Nej , det är för att jag har namnsdag den 30:e novemberheadshot-suicide.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Plötsligt hittar jag en massa gröna länkar med en pil som pekar upp till höger som oppnar ett litet fönster. Klickar man på det lederdet bara till Epson. Är det bara jag som ser dom? Det finns en sådan i Algotezzas senaste inlägg.

Hmm. Små gröna länkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...