Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Då var det något sexuellt!? 😮

[...]

"Grejar" han med ditt "grejs" så är det definitivt något sexuellt... 😱

Nä jag sitter och drar en Laban... såatte! 😊

Good on you 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är sista dagen på mitt nuvarande jobb.

Vemodigt men ändå roligt att börja på nytt va? ☺️

Inget sista dagenprank på gång? Typ olla chefens bröllopsfoto eller kissa i tvålbehållaren på personaltoaletten, stoppa en tändsticka i dörrlåset på någon ev. antagonist kontorsdörr, kopiera upp 500 ex. av en bild på din nakna röv sittandes på kopieringsmaskinen och fylla på pappersbehållaren i sagda maskin med just de pappren vända med vita sidan upp eller så?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Vemodigt men ändå roligt att börja på nytt va? ☺️

Inget sista dagenprank på gång? Typ olla chefens bröllopsfoto eller kissa i tvålbehållaren på personaltoaletten, stoppa en tändsticka i dörrlåset på någon ev. antagonist kontorsdörr, kopiera upp 500 ex. av en bild på din nakna röv sittandes på kopieringsmaskinen och fylla på pappersbehållaren i sagda maskin med just de pappren vända med vita sidan upp eller så?

Alla kan ju inte göra en DoL 😑

Min sambo brukar, skrämmande ofta, säga till mig när jag kommit på någon bra idé.

- Bara för att man kan innebär det inte att man ska, okej!? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Vemodigt men ändå roligt att börja på nytt va? ☺️

Inget sista dagenprank på gång? Typ olla chefens bröllopsfoto eller kissa i tvålbehållaren på personaltoaletten, stoppa en tändsticka i dörrlåset på någon ev. antagonist kontorsdörr, kopiera upp 500 ex. av en bild på din nakna röv sittandes på kopieringsmaskinen och fylla på pappersbehållaren i sagda maskin med just de pappren vända med vita sidan upp eller så?

Alla kan ju inte göra en DoL 😑

Min sambo brukar, skrämmande ofta, säga till mig när jag kommit på någon bra idé.

- Bara för att man kan innebär det inte att man ska, okej!? 😠

😆

"Att göra en DoL", är det att kopiera upp 5000 exemplar av sin kritvita röv?

Ja, det är som DoL säger, det är grymt mixade känslor. Sjukt kul men lite vemodigt.

Lycka till sista dan å sen på det nya jobbet Micke H!

Tack. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla kan ju inte göra en DoL 😑

Min sambo brukar, skrämmande ofta, säga till mig när jag kommit på någon bra idé.

- Bara för att man kan innebär det inte att man ska, okej!? 😠

😆 Nu kom jag på att tänka på ditt förslag om vårt julvärdande och min insats att som ytterst onykter pilla sönder en BetaMax-bandare bara för att jag lite uttråkat kunde. Näeh har aldrig gjort dylika pranks när jag slutat här och var men en hyfsat missnöjd före detta jobbarkompis sket i arbetsplatsens bastuaggregat. Den fick i likhet med honom bytas ut och han fick fakturan. Man får vara liite försiktig med vad man gör... En del har ju inget konsekvenstänk... Det har ju en annan.... Eller om det var någon annan 😕

Kpd.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

"Att göra en DoL", är det att kopiera upp 5000 exemplar av sin kritvita röv?

Ja, det är som DoL säger, det är grymt mixade känslor. Sjukt kul men lite vemodigt.

[...]

Jässs, det är att göra en DoL 😆

Den blir nog en bra sista-dag på jobbet, tror jag 😄

😆 Nu kom jag på att tänka på ditt förslag om vårt julvärdande och min insats att som ytterst onykter pilla sönder en BetaMax-bandare bara för att jag lite uttråkat kunde. Näeh har aldrig gjort dylika pranks när jag slutat här och var men en hyfsat missnöjd före detta jobbarkompis sket i arbetsplatsens bastuaggregat. Den fick i likhet med honom bytas ut och han fick fakturan. Man får vara liite försiktig med vad man gör... En del har ju inget konsekvenstänk... Det har ju en annan.... Eller om det var någon annan 😕

Kpd.

Heh, tockendäringa julvärdsidén satte sig verkligen hos dig va? 😉😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade på den där intervjun (som mickeh länkade till för ett tag sedan) med Eagles of Death efter terrorattentaten.... Geeeez man, läskigt och jävligt starkt 🙁

Jag visste inte att de faktiskt såg attentatsmannen... Usch 😱🙁😱

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade på den där intervjun (som mickeh länkade till för ett tag sedan) med Eagles of Death efter terrorattentaten.... Geeeez man, läskigt och jävligt starkt 🙁

Jo såg den på tv häromdan.

Framförallt är den jävligt slutsåld... 🙁

Tja slej! 😄

Å den var jävligt billig!

när jag länkade fanns den kvar 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...