Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Det är bara det att många av flyktingarna har givit sig iväg norrut eftersom man visste att man blev insläppt i Sverige. Frågan är hur intresserade länder som inte givit dessa signaler är av att ta hand om dessa människor.

Japp, ja det ett djävla problem speciellt nu när det börjar bli lite småkyligt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Japp, ja det ett djävla problem speciellt nu när det börjar bli lite småkyligt.

...och då är det en jävla tur att många av Sveriges kyrkor öppnar dörren för just både hemlösa och flyktingar 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bra!

...och då är det en jävla tur att många av Sveriges kyrkor öppnar dörren för just både hemlösa och flyktingar 😑

Nykonsertad (David Urwitz) 😮 Jävligt ödmjuk tjomme med ett stort gäng skitbra låtar. Peter LeMarc proddade hans senaste skiva.

Coolt 😎

Vart lite konstiga citat eftersom den jäveln ninjade mig! 😠

😉😆

Link to comment
Dela på andra sajter

...och då är det en jävla tur att många av Sveriges kyrkor öppnar dörren för just både hemlösa och flyktingar 😑

Mycket bra!

Börjar tycka att Löfven lider av krokig rygg. Velar!

Nykonsertad (David Urwitz) 😮 Jävligt ödmjuk tjomme med ett stort gäng skitbra låtar. Peter LeMarc proddade hans senaste skiva.

Coolt 😎

Konserter är inspirerande

Link to comment
Dela på andra sajter

...och då är det en jävla tur att många av Sveriges kyrkor öppnar dörren för just både hemlösa och flyktingar 😑

Bra, det kan inte vara lätt att vara hemlös, speciellt så här års. Samtidigt kan de ju äntligen få fulla hus. Det var nog ett tag sedan...

Mycket bra!

Börjar tycka att Löfven lider av krokig rygg. Velar.

Ja, lite syltryggiga är de alla. Det har varit en känslig fråga detta, speciellt efter SD orerande i frågan. Men är huset fullt och maten i skafferiet räcker till bara så många, ja då är det så. Löfven har haft det väldigt besvärligt från start tycker jag. Det var (& i viss mån är) ett joxigt parlamentariskt läge som var efter valet. Men visst, den där kappan vänds lite hit och dit beroende vart det blåser.

Värre är det med Romson tycker jag. Bortsett könet så är det ju inte direkt landsfaders takter att stå gråtmild i TV. Även vicechefen måste visa lite stadga och trygghet i svåra stunder och inte bryta ihop + alla grodor som tycks hoppa ur munnen på henne i tid och otid. Inga vidare ledarskapstakter.

Näeh, jag säger kpd. Det är inget naivt förslag, det är en uppmaning till det svenska folket! Vi måste stå enade inför de svårigheter som vi ställs framför. Det svåra parlamentariska läget, de stora flyktingströmmarna samt den ökande terrorismen och övriga oroligheter runtom i världen gör att vi i Sverige men även i det övriga Europa, måste enas. Sluta käbbla, skapa ordning och reda i finanserna, samarbeta över blockgränserna så vi kan komma överens och tillsammans brygga ett gott kaffe!!!

Ungefär så...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...