Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Vi hade möte om min arbetsträning i dag. Alla på jobbet är nöjda med vad jag presterat, och även AF och FK. Men så var det überchefen, som inte var med på mötet. En helt hopplös människa som inte vet om hon ska anställa mig eller inte, och i så fall vilken funktion jag ska få.

Vi kom fram till att jag ska fortsätta att arbetsträna, och gå upp i tid, och utöka mina arbetsuppgifter så att hon ser att jag är kapabel till flera saker än att undervisa analfabeter. Hon verkar inte vilja att jag ska fungera som lärare vilket jag har gjort sen första veckan där.

Vi ska dessutom flyga lite under radarn med detta, medan folk försöker övertyga henne om att en anställning är en bra idé. Vilken cirkus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hade möte om min arbetsträning i dag. Alla på jobbet är nöjda med vad jag presterat, och även AF och FK. Men så var det überchefen, som inte var med på mötet. En helt hopplös människa som inte vet om hon ska anställa mig eller inte, och i så fall vilken funktion jag ska få.

Vi kom fram till att jag ska fortsätta att arbetsträna, och gå upp i tid, och utöka mina arbetsuppgifter så att hon ser att jag är kapabel till flera saker än att undervisa analfabeter. Hon verkar inte vilja att jag ska fungera som lärare vilket jag har gjort sen första veckan där.

Vi ska dessutom flyga lite under radarn med detta, medan folk försöker övertyga henne om att en anställning är en bra idé. Vilken cirkus.

😳 Verkligen. Alltså, antingen vill man (überchefen) att du ska vara där eller så ska du inte det. Hatar också sådant där djävla velande. Men lycka till mannen med det hela. Hoppas det blir något vettigt av det. Kpd!
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det tuffa pix för de asylsökande... verkligheten kom ikapp. Nu måste de andra länderna ta sitt ansvar och inte vara så naiva så det blir ordning och reda utan käbbel. :rolleyes:

Det är bara det att många av flyktingarna har givit sig iväg norrut eftersom man visste att man blev insläppt i Sverige. Frågan är hur intresserade länder som inte givit dessa signaler är av att ta hand om dessa människor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...