slejnard Postat 22 november 2015 Postat 22 november 2015 Nu har behringerbordet kommit. Nu ska vi bara lära oss det. Aldrig jobbat med digitala mixers 😑
CHAE Postat 22 november 2015 Postat 22 november 2015 Öppet är ett jävligt svårrimmat ord. ...fast huvudsaken är att slukhålet är lätt-trimmat 😑☺️
CHAE Postat 22 november 2015 Postat 22 november 2015 (redigerat) [...] "Men varför ska han pilla sönder Beta-Maxen?" "Han är full, uttråkad och han kan." [...] 😆 Redigerat 22 november 2015 av CHAE
Micke H Postat 22 november 2015 Postat 22 november 2015 Jag gilalr verkligen idén med att låta längstah vara julvärd i TV. Det är en idé som öppnar upp för diskussion... 😉 Jag kan tänka mig att det börjar relativt lugnt med en superbalanserad Memphis som ler i rutan och önskar alla en god jul. Memphis är f ö längstah myskille 🥰 Så här kan jag tänka mig hur julafton i TV-rutan skulle kunna se ut; 05:00-14.40 Moi Mukulat maraton Ingen svensk textning. 14.45 Den Längstah Tomten Drack Aldrig Nescafé Memphis påar Kalle Anka & co. DG tänder ljuset och läser samtidigt sin egen juldikt; Endast slukhålet är öppet. 16:00 Julkul i stugan Längstahs version av Staffan & Bengt; Grahn och El Santa Slej kåserar kring julblues och provar julakffe. 17:30 Mickehs pysselhörna - Christmas edition Till tonerna av Opeth och John Petrucci pysslar Mickeh ihop SNES-grejer av saker han hittat i sitt hem samt öppnar lucka nr 24 i sin TV-bänksjulkalander 18:00 Chae, chae bitches! Onkel CHAE botaniserar bland saffran och russin samt låser sig ute medan resten av familjen tittar på och skrattar. 19:00 Let there be Light! DoL drogar ner en sändningproducent med spritglögg-andedräkt, petar sönder en BetaMax-bandare med flit och kör sin egen version av Karl-Bertil Jonsson. Programmet är teckentolkat. 19.30 Tuta & kör Festlig krockkavalkad för hela familjen med Nay som värd. 20:00 Prime time med Pico Skakig (och full) kameraman sänder direkt från Picos hemstad samt hans gata. Direktrapportering från Hemköp varje kvart. Diverse hyss och experiment utlovas. Hemlig gäst: Fidden. 22:00 Dina pengar är mina pengar Nationalekonomen Overkill förklarar varför ingen har några pengar över i januari. Eventuellt kommer Pazo förbi och förklarar fenomenet Rubriks kub. 00:00-01.30 Slut i rutan Hela Längstah samlas under högtidliga former kring ett tomtebloss och önskar alla en God Jul! Med reservation för ändringar... 😑 😆 :lol:
CHAE Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 😆 :lol: ☺️ Du e bra skön du Chae 😄 Tääääck Memph ☺️🥰
CHAE Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Termometern visar -7 grader och det känns inte så jävla angeläget att dra till jobbet om en timme 😏 Det får fan bli en akffe och försöka glömma bort kylan 🥰
CHAE Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 -8 vafan! 😠 En kopp java till för säkerhets skull 🙂
Dark Of Light Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Man överväger att ställa in balkongmöblerna och kanske dra på sig långärmat men det skulle ju våras imorgon igen med plusgrader så man ska inte förivra sig. Morn´
Den Gode Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Minus 10 här. Och det är inte ens december. Undrar hur många lager damerna kommer inslagna i idag?
Micke H Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Det är min sista vecka hos Web Express nu. Efter sju år här känns det lite vemodigt...
Dark Of Light Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Minus 10 här. Och det är inte ens december. Undrar hur många lager damerna kommer inslagna i idag?
Den Gode Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Det är min sista vecka hos Web Express nu. Efter sju år här känns det lite vemodigt... Efter all skit du har öst över dom här?
Micke H Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Efter all skit du har öst över dom här? Allting är inte svart eller vitt. Jag har mycket goda minnen härifrån också. Och dessutom så har faktiskt denna arbetsplats varit en del av mitt liv under typ halva mitt vuxna liv.
slejnard Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Lycka till på det nya Micke H! Här är det -16! Morn KPD:ers 😎
Dark Of Light Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Ja, Micke det blir säkert bra på det nya. Att lämna en arbetsplats är ju samtidigt att lämna något tryggt man känner igen och vet hur det fungerar (även om det stundtals inte fungerar) så det är klart att det kan kännas vemodigt, som du säger allt är ju inte svart eller vitt. KPD!
Micke H Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 Ja, Micke det blir säkert bra på det nya. Att lämna en arbetsplats är ju samtidigt att lämna något tryggt man känner igen och vet hur det fungerar (även om det stundtals inte fungerar) så det är klart att det kan kännas vemodigt, som du säger allt är ju inte svart eller vitt. KPD! 🥰 Ja, det kommer säkert bli sjukt mycket bättre och precis vad jag behöver. Men det är precis som du säger - man lämnar någonting tryggt bakom sig.
Neosus Postat 23 november 2015 Postat 23 november 2015 (redigerat) sEPARATIONSÅNGEST - UNGEFÖR SOM ATT BAJSA. Capslock e coolt.. 😱😊 Felstavning e coolt.. 😱😊 Redigerat 23 november 2015 av Neosus
Recommended Posts