Neosus Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 http://www.ordermusic.se brukar ha bra priser på prylarna. Kolla där.
Den Gode Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Barnet kanske har rejäla labbar. Mer än 61 tangenter skulle aldrig jag behöva.
SnigelDynamit Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 http://www.ordermusic.se brukar ha bra priser på prylarna. Kolla där. Åh vilken bra sida! Någon, ta ifrån mig bankkortet... Jag beställde från DJService redan, men det var ung. samma priser som tur var, skiljde en hunka.
Naymari Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 http://www.ordermusic.se brukar ha bra priser på prylarna. Kolla där. Åh vilken bra sida! Någon, ta ifrån mig bankkortet... Jag beställde från DJService redan, men det var ung. samma priser som tur var, skiljde en hunka. Framförallt har deras fysiska butiker (nåja, de 3 som jag besökt i alla fall) trevligast personal jämfört med deras konkurrenter. Handlar alltid från den koncernen, eller vad man nu ska kalla det. (Utom när det kommer till kontakter och kabel på löpmeter. Då är tysken fortfarande billigare. 😊 )
SnigelDynamit Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Förresten - är strängarna i då? Hoppas det för jag försökte stränga om en gammal barngitarr precis och ja, det gick inge bra kan man sammanfatta.
Neosus Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 (redigerat) Förresten - är strängarna i då? Hoppas det för jag försökte stränga om en gammal barngitarr precis och ja, det gick inge bra kan man sammanfatta. Vet faktiskt inte om dom slänger med ett strängset. Brukar duga med dom som sitter på till en början iallafall. Redigerat 31 januari 2015 av Neosus
Neosus Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Jorå såatte så äre me de! De E de! 😎😄☺️😊☺️🙂 ...de vart en kopp kaffe på de. 😑
SnigelDynamit Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Nu springer jag till biblioteket innan de stänger! *springer*
Micke H Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Nu tror jag att fått ytterligare vuxenpoäng: jag rengjorde badrumsavloppet. Jag har bara två ord att säga: FY FAN! Och två till: JÄVLA ÄCKEL. xD
Micke H Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Gud vad jag hatar att städa. Jag tror jag tar en paus nu. xD
Micke H Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Omg, nu ställde jag till det för mig själv. När jag arbetade med min hemsida och provade en SQL-fråga så glömde jag en WHERE-delen... >_< Jag har hört av mig till One.com och hoppas dom kan återställa databasen. Dom skriver på sin hemsida att dom utför dagliga backuper, men min erfarenhet säger mig att det inte särskilt ofta stämmer. Men vi får se. Det innebär att en del information från mitt forum kan gå förlorat. Jag ska nog meddela det där också.
Micke H Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Lesson learned: jag ska börja ta lite egna backuper då och då.
Fidden Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Det gjorde en kollega till mig också en gång, plötsligt var alla användare på lunarstorm blonda.
Den Gode Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Omg, nu ställde jag till det för mig själv. När jag arbetade med min hemsida och provade en SQL-fråga så glömde jag en WHERE-delen... >_< Jag har hört av mig till One.com och hoppas dom kan återställa databasen. Dom skriver på sin hemsida att dom utför dagliga backuper, men min erfarenhet säger mig att det inte särskilt ofta stämmer. Men vi får se. Det innebär att en del information från mitt forum kan gå förlorat. Jag ska nog meddela det där också. Misstänker att ditt forum kan komma till användning.
Micke H Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Jag kanske inte använder det personligen men självklart ska det få ligga kvar där! Dock måste jag nog hitta ett sätt att handskas med alla jäkla spam-användare...
Micke H Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 Jag fortsatte städa istället. Jag kan inte råka ta bort ett rum av misstag iallafall. xD
Zakyath Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 har lyckats sabba axlarna 😏 högst oklart exakt hur men absolut träningsrelaterat
Den Gode Postat 31 januari 2015 Postat 31 januari 2015 har lyckats sabba axlarna 😏 högst oklart exakt hur men absolut träningsrelaterat Jobbigt. Jag har haft ont i en axel i över en månad, men det är en gammal skada. Det är bättre nu dock. Vad gör du annars?
Recommended Posts