Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Jag skulle fan vilja se hela längstah som julvärd 😮 Vilken jävla grej och det skulle förmodligen bli kaos men JEVVLAR vad bra TV det skulle bli 😆🥰

140624a-mega-bloks-cod-06858-ghosts-tactical-helicopter.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag skulle fan vilja se hela längstah som julvärd 😮 Vilken jävla grej och det skulle förmodligen bli kaos men JEVVLAR vad bra TV det skulle bli 😆🥰

😆 Ja, djävlar... Vilken kittlande tanke! Har du någon teori eller uppslag hur det skulle te sig, vem säger vad vid de mest olämpliga ställen, vem försöker vara extra vuxen med en mogen framtoning, vem tappar kontrollen helt, hur får vi in bananer och helikoptrar i sändningen och framförallt, vem faen få tända ljuset???

Pax för att få påa XXX versionen av Karl-Bertil. ☺️

Det skulle förmodligen bli den sista jul som firades i Sverige.

😆 :lol: 😆 Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar att säga vad var det jag sa men, vad var det jag sa?

Kändes skumt från början men vi får ju inte veta allt heller å andra sidan.

- 4°, ingen vinter för en finländare det här...

Jag tänkte väl mest på att vi gått från regn till snö.
Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Ja, djävlar... Vilken kittlande tanke! Har du någon teori eller uppslag hur det skulle te sig, vem säger vad vid de mest olämpliga ställen, vem försöker vara extra vuxen med en mogen framtoning, vem tappar kontrollen helt, hur får vi in bananer och helikoptrar i sändningen och framförallt, vem faen få tända ljuset???

Pax för att få påa XXX versionen av Karl-Bertil. ☺️

[...]

😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt otippad kväll igår, minst sagt.

Min kusin hörde av sig och frågade om jag ville med ut på pub, med hans tjej och några av hennes tjejkompisar. Så blev det, varav en tjej där var speciellt väldigt trevlig ☺️ och sedan fick vi nys om en stor privat fest, typ svartklubb. Vi stod inte med på listan men låtsades vara några andra, som någon visste inte skulle komma. xD

Massa dans och skoj i timtal osv, och sen följde jag med henne hem och sov över. Och på morgonen tjötade vi och chillade under dagen, käkade frulle vid kl tre xD. Jättehärlig tjej verkligen och vi klaffade skitbra 😮 Samma humor, lätt att prata med, och vara sig själv. ☺️ En finska som pluggar här. Så nu ska vi gå på bio i veckan 😱😊 Allt gick väldigt snabbt 🤪

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt otippad kväll igår, minst sagt.

Min kusin hörde av sig och frågade om jag ville med ut på pub, med hans tjej och några av hennes tjejkompisar. Så blev det, varav en tjej där var speciellt väldigt trevlig ☺️ och sedan fick vi nys om en stor privat fest, typ svartklubb. Vi stod inte med på listan men låtsades vara några andra, som någon visste inte skulle komma. xD

Massa dans och skoj i timtal osv, och sen följde jag med henne hem och sov över. Och på morgonen tjötade vi och chillade under dagen, käkade frulle vid kl tre xD. Jättehärlig tjej verkligen och vi klaffade skitbra 😮 Samma humor, lätt att prata med, och vara sig själv. ☺️ En finska som pluggar här. Så nu ska vi gå på bio snart. 😱😊 Allt gick väldigt snabbt 🤪

🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

...eller "däckhotell"? Där kvinnor kan komma och...betala för...vahettere...... att byta gummi? 😳

Vagott, det gäller att inte luta däcken mot väggen då de kan fälga av sig...

Riktigt otippad kväll igår, minst sagt.

... Jättehärlig tjej verkligen och vi klaffade skitbra 😮 Samma humor, lätt att prata med, och vara sig själv. ☺️ En finska som pluggar här. Så nu ska vi gå på bio snart. 😱😊 Allt gick väldigt snabbt 🤪

En finska, såja!!! Bra där men skynda långsamt kompis så det inte gör så ont ifall... om jag nu ska vara lite negativ. Med det sagt GRATTIS som fan!!! ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt otippad kväll igår, minst sagt.

Min kusin hörde av sig och frågade om jag ville med ut på pub, med hans tjej och några av hennes tjejkompisar. Så blev det, varav en tjej där var speciellt väldigt trevlig ☺️ och sedan fick vi nys om en stor privat fest, typ svartklubb. Vi stod inte med på listan men låtsades vara några andra, som någon visste inte skulle komma. xD

Massa dans och skoj i timtal osv, och sen följde jag med henne hem och sov över. Och på morgonen tjötade vi och chillade under dagen, käkade frulle vid kl tre xD. Jättehärlig tjej verkligen och vi klaffade skitbra 😮 Samma humor, lätt att prata med, och vara sig själv. ☺️ En finska som pluggar här. Så nu ska vi gå på bio i veckan 😱😊 Allt gick väldigt snabbt 🤪

Soft 🥰

[...] En finska, såja!!! Bra där men skynda långsamt kompis så det inte gör så ont ifall... om jag nu ska vara lite negativ. Med det sagt GRATTIS som fan!!! ☺️

Med tanke på din färj-historia häromdagen ("söööra paaara" eller vad det nu var) så känns en finska helt ok 😄

hehe tack. Jo jag ska skynda långsamt.

Vet med ganska färsk erfarenhet att det är vettigt.

Det är bra; ni har inte ett dugg bråttom ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Mys, värme och samhörighet i längstah. Vi skulle nog bli rätt så bra julvärdar ändå...

Just nu i alla fall ☺️

Jag gilalr verkligen idén med att låta längstah vara julvärd i TV. Det är en idé som öppnar upp för diskussion... 😉

Jag kan tänka mig att det börjar relativt lugnt med en superbalanserad Memphis som ler i rutan och önskar alla en god jul. Memphis är f ö längstah myskille 🥰

Så här kan jag tänka mig hur julafton i TV-rutan skulle kunna se ut;

05:00-14.40 Moi Mukulat maraton

Ingen svensk textning.

14.45 Den Längstah Tomten Drack Aldrig Nescafé

Memphis påar Kalle Anka & co. DG tänder ljuset och läser samtidigt sin egen julhaiku; Endast slukhålet är öppet.

16:00 Julkul i stugan

Längstahs version av Staffan & Bengt; Grahn och El Santa Slej kåserar kring julblues och provar julakffe.

17:30 Mickehs pysselhörna - Christmas edition

Till tonerna av Opeth och John Petrucci pysslar Mickeh ihop SNES-grejer av saker han hittat i sitt hem samt öppnar lucka nr 24 i sin TV-bänksjulkalander

18:00 Chae, chae bitches!

Onkel CHAE botaniserar bland saffran och russin samt låser sig ute medan resten av familjen tittar på och skrattar.

19:00 Let there be Light!

DoL drogar ner en sändningproducent med spritglögg-andedräkt, petar sönder en BetaMax-bandare med flit och kör sin egen version av Karl-Bertil Jonsson. Programmet är teckentolkat.

19.30 Tuta & kör

Festlig krockkavalkad för hela familjen med Nay som värd.

20:00 Prime time med Pico

Skakig (och full) kameraman sänder direkt från Picos hemstad samt hans gata. Direktrapportering från Hemköp varje kvart. Diverse hyss och experiment utlovas. Hemlig gäst: Fidden.

22:00 Dina pengar är mina pengar

Nationalekonomen Overkill förklarar varför ingen har några pengar över i januari. Eventuellt kommer Pazo förbi och förklarar fenomenet Rubriks kub.

00:00-01.30 Slut i rutan

Hela Längstah samlas under högtidliga former kring ett tomtebloss och önskar alla en God Jul!

Med reservation för ändringar...

😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

05:00-14.40 Moi Mukulat maraton

Ingen svensk textning.

14.45 Den Längstah Tomten Drack Aldrig Nescafé

Memphis påar Kalle Anka & co. DG tänder ljuset och läser samtidigt sin egen juldikt; Endast slukhålet är öppet.

16:00 Julkul i stugan

Längstahs version av Staffan & Bengt; Grahn och El Santa Slej kåserar kring julblues och provar julakffe.

17:30 Mickehs pysselhörna - Christmas edition

Till tonerna av Opeth och John Petrucci pysslar Mickeh ihop SNES-grejer av saker han hittat i sitt hem samt öppnar lucka nr 24 i sin TV-bänk.

18:00 Chae, chae bitches!

Onkel Chae botaniserar i saffran, låser sig ute medan resten av familjen tittar på och skrattar.

19:00 Let there be Light!

DoL drogar ner en sändningproducent med spritglögg-andedräkt, petar sönder en BetaMax-bandare med flit och kör sin egen version av Karl-Bertil Jonsson. Teckentolkad.

19.30 Tuta & kör

Festlig krockkavalkad för hela familjen med Nay som värd.

20:00 Prime time med Pico

Skakig (och full) kameraman sänder direkt från Picos hemstad samt Picos gata. Direktrapportering från Hemköp varje kvart. Diverse hyss och experiment utlovas. Hemlig gäst: Fidden.

22:00 Dina pengar är mina pengar

Nationalekonomen Overkill förklarar varför ingen har några pengar över i januari. Eventuellt kommer Pazo förbi och förklarar fenomenet Rubriks kub.

00:00-01.30 Slut i rutan

Hela längstah samlas under högtidliga former kring ett tomtebloss och önskar alla en God Jul!

Med reservation för ändringar...

😑

...alltså... 😆

Menar du att jag är dålig på att köra bil?! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

...alltså... 😆

Menar du att jag är dålig på att köra bil?! 😠

🥰

Ööööörhm...vem har sagt att det var du som stod för krockkavalkaden...? 😕😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

😆😄😆😄😆 HELVETES!!!!

GENIALISKT!!! Hah, "endast slukhålet är öppet" samt Mickes julkalender TV-bänk är ju lysande.

Mitt program vore så typiskt.

"Men varför ska han pilla sönder Beta-Maxen?"

"Han är full, uttråkad och han kan."

Samt porr Karl Bertil..."Har jag närt en masochist vid min barm?"

Ja fy faen, en given succe om du frågar mig.

Lysande Chae!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

😆😄😆😄😆 HELVETES!!!!

GENIALISKT!!! Hah, "endast slukhålet är öppet" samt Mickes julkalender TV-bänk är ju lysande.

Mitt program vore så typiskt.

"Men varför ska han pilla sönder Beta-Maxen?"

"Han är full, uttråkad och han kan."

Samt porr Karl Bertil..."Har jag närt en masochist vid min barm?"

Ja fy faen, en given succe om du frågar mig.

Lysande Chae!

Täääck, DoL

En händelserik julafton skulle det bli i alla händelser 😱😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...