Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Men för i h-vete... kom just på att Deportees hade spelning i stan igen ikväll.

And the "Världens sämsta kompis" goes to... 😏

Tack, den har varit bra. Intensiv, jobbig och tokbra. 😄

Självrå, allt väl?

Bra för dig. Dåligt för mig. Det var tanken att det skulle bli ett jobb av detta. Det verkar inte så troligt nu. Vi ska ha möte på tisdag.

Alla dessa jävla möten man har suttit i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad betyder det?

Är han eller är han inte terrorist. Han höll ju sig inte direkt undan, ett udda beteende för en sådan. Han har levt helt öppet, t o m blivit iakttagen full på en buss. Fylla känns inte helt kosher för en islamextremist? Det hela gick också lite för snabbt med någon som sett vederbörande på en buss, även om SÄPO är bra på sådant här. De flesta i hans omgivning tror inte han är en, vilket givetvis inte behöver betyda något. Nåja vi får se tiden an.

Bra för dig. Dåligt för mig. Det var tanken att det skulle bli ett jobb av detta. Det verkar inte så troligt nu. Vi ska ha möte på tisdag.

Alla dessa jävla möten man har suttit i.

Tråkigt att höra, så djävla typiskt. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra för dig. Dåligt för mig. Det var tanken att det skulle bli ett jobb av detta. Det verkar inte så troligt nu. Vi ska ha möte på tisdag.

Alla dessa jävla möten man har suttit i.

Asch, det suger ju. Jag tänkte rätt mycket att mitt förra ställe tvunget skulle generera ett jobb för mig eller så skulle jag vara fucked och bara ge upp (och jag var på hyfsat god väg, jag vet mer om hur man knyter hängsnaror än vad som känns bekvämt att erkänna), men så dök det här upp huxflux.

Det slår liksom aldrig fel... det blir fan aldrig som man tänkt sig eller hoppats på men jag kan inte riktigt avgöra om det nödvändigtvis är något bra eller dåligt. Det blir som det blir... och bara "fuck it" under resans gång.

Jag hatar uttrycket carpe diem då det är ett så satans söndersliten klyscha menneh, det ligger ju trots allt något i det. Jag antar att det är människor som tillsynes är helt bekymmersfria och lever livet på en räkmacka och säger "carpe diem" som får mig att kräkas. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Det slår liksom aldrig fel... det blir fan aldrig som man tänkt sig eller hoppats på men jag kan inte riktigt avgöra om det nödvändigtvis är något bra eller dåligt. Det blir som det blir... och bara "fuck it" under resans gång.

I mitt fall är det definitivt något dåligt. Jag är så pass mycket äldre än du och rätt slut i kroppen pga diabetes mm. Min största farhåga nu är inte att det inte blir ett jobb av detta, utan att FK börjar krångla med den sjukskrivning jag hade när jag började med denna arbetsträning. Då kan det bli Soc nästa, och det är inte kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter inget vidare DG, får hoppas att det löser sig för dig.

Not suitable for... Well, just not suitable. 😕

Näe, jag pallar fan inte... vanligtvis inte sådär tokbrydd men satan, den där var bara too fucking much. 😆

Va syftade du på här? xD

Tack, den har varit bra. Intensiv, jobbig och tokbra. 😄

Verkar positivt ändå, gott Pico 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...