Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Vart inspirerad och spelade in en bit The Doors.

Hur vart e?

http://grahnsmusik.com/thedoors.mp3

😱

Yeah det där var grymt! Lite ruffligare gitarr å orgel så

Vi kör ju den som duo. Har du lust så skulle det va kul att sjunga på

Lunchen klar.

Vårrullar och en heliumkopeter eller två...

graphics-helicopters-482327.gifgraphics-helicopters-264940.gif

va gott ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Doors körde iofs ofta med rätt snälla gitarrljud om jag minns rätt, och så hade de den där cheeseorgeln. Dessutom en Fender Pianobas i stället för basist. Vilket rockband. Det måst ha varit Morrisson sim stod för allt oväsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

fillan3.jpg

😳 Tja alltså, det låter inte så "traditionellt" men det låter ändå trevligt. Vad säger du DoL, ska vi gå och...fira jul...?

😄 Ja, alltså man har ibland god lust ibland och bara krascha in och thrasha till tillställningen. Typ bara gå all in och tafsa på alla prästfruar och deras döttrar förstås, fötterna på bordet och dela ut "julklappar"... Frestande...

Du Micke som bor i Stockholm, har du märkt av det uppskruvade terror läget något???

Hur många är bjudna...? 😑

Ju fler vi är tillsammans... Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

fillan3.jpg

😳 Tja alltså, det låter inte så "traditionellt" men det låter ändå trevligt. Vad säger du DoL, ska vi gå och...fira jul...?

Är det på riktigt? Var är det publicerat? Såg en annons som bjöd in till stjärngossarnas julfest för väldigt länge sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det på riktigt? Var är det publicerat? Såg en annons som bjöd in till stjärngossarnas julfest för väldigt länge sen.

Det kanske ska stå "Fillan"? Tycker nog att fittan är bättre.

Du menar stjärtgossarnas julfest..?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Du Micke som bor i Stockholm, har du märkt av det uppskruvade terror läget något???

Inte det minsta faktiskt, och då jobbar jag i innerstan. Och inte känner jag mig det minsta orolig heller, om jag ska vara ärlig. xD

Det kanske ska stå "Fillan"? Tycker nog att fittan är bättre.

Precis. Ibland ska man nog korrläsa EFTER att man valt typsnitt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte det minsta faktiskt, och då jobbar jag i innerstan. Och inte känner jag mig det minsta orolig heller, om jag ska vara ärlig. xD

Gott! Ja, man får intrycket att det snurrar sheriffer överallt där, det stämmer säkert vid vissa känsliga ställen som regeringsbyggnader mm. Som sagt det bästa är nog att inte hetsa upp sig så förbannat över dessa jeppar. Kommer de så kommer de, vi får deala med dem då.

z3ihjX.gif

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Men för i h-vete... kom just på att Deportees hade spelning i stan igen ikväll.

And the "Världens sämsta kompis" goes to... 😏

Jag hade velat ha bättre än 25 poäng men det var svårt.

Hur har arbetsveckan varit?

Tack, den har varit bra. Intensiv, jobbig och tokbra. 😄

Självrå, allt väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...