Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

"Mutar Muthanna Majid" Är det där ett namn eller en fråga liksom och vem fan är mut-Hanna? 😄

Var så ivrig att få mig en kaffekopp på morgonen att jag valde snabbkaffe och glömde till och med att värma upp vattnet i vattenkokaren... bra start, not! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Idag hinner jag ingen kaffe innan jag måste dra till jobbet. Måste vänta typ en timme innan jag får mitt kaffe alltså. 🙁 :(

Jag skall ut till kund så jag vet inte när nästa kopp blir, vågar inte lämna hemmet utan en grundkaffe i kroppen. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men han....det är bäst att jag inte skriver mer i ämnet.

😆 Skönt att du är OK i alla fall 😉

"Mutar Muthanna Majid" Är det där ett namn eller en fråga liksom och vem fan är mut-Hanna? 😄

Var så ivrig att få mig en kaffekopp på morgonen att jag valde snabbkaffe och glömde till och med att värma upp vattnet i vattenkokaren... bra start, not! xD

Idag hinner jag ingen kaffe innan jag måste dra till jobbet. Måste vänta typ en timme innan jag får mitt kaffe alltså. 🙁 :(

Jag skall ut till kund så jag vet inte när nästa kopp blir, vågar inte lämna hemmet utan en grundkaffe i kroppen. xD

Grundkaffe är en grundläggande regel, att lära sig att grunda först lär man sig i ungdomen redan om man är rätt vaggad. Drick aldrig på fastande mage, sa far. Grunda med en öl... och ja, vem fan är mut-Hanna? 😆 TV-korrar verkar ha lite småproblem med alla Allahbadulmuallmggahiddurboggeliboggeliomöjligtattuttalamehmetschooo namn. Skönt att den förmodat onde & co är tillfångatagna i alla fall. Det var snabba ryck må jag säga. Heja SÄPO!

Morn´, kpd?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är svinkallt i lägenheten. Vet inte om jag ska dra igång elementen eller ta på mig en tröja. Elementen ger såna jävla elräkningar.

Edit - en kopp kaffe är inget alternativ.

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

El element är inte det billigaste direkt nej. Tröja, klä dig i gladpack, elda ett 50-pack värmeljus, nuppa ja det är det enda jag kan komma på i all hast om du inte kaffe duger. Eller ett svettigt gympapass. Eller kombinationer av allt ovannämnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...