Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Börjar det bli dags att abdikera?

Ja jag får ju inga vidare landsfader vibbar av honom men det var länge sedan vi hade riktiga politiker här i landet. Att dyka upp var tredje gång med flackande blick och nämna något med "ordning och reda" i fungerar inte riktigt.

Samtidigt är det en exceptionellt svår situation landet befinner sig i, det blev en rivstart för honom. Först det knepiga parlamentariska läget sedan alla granater och skjutningar, flyktingfrågan, gränskontrollerna, attentaten och Åsa Romson som inte vet vad hon säger...

Han har i alla fall inte tid att ställa frågor på en presskonferens.

Det gör väl journalisterna eller är det byte i halvlek? 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har löst mitt latency-strul nu. 😄 Det var som sagt nätverkskortet som strulade men i slutändan hade det ingenting alls med nätverkskortet att göra - det var min trådlösa Apple-router! Antagligen hade den lite svårt att kommunicera med datorns trådlösa, för så fort jag installerade lite Apple drivrutiner så funkade allt som det skulle igen. ☺️

Och här pratar ni seriösa saker. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jebus... http://www.vk.se/157...l-av-hagamannen

Är det bara jag som har konspirationsglajjorna på mig eller är turerna kring vittnena så märkliga att det känns coachat av någon lagvrängare eller liknande?

Njah, en konspirationsmonokel har jag i alla fall. Det märkliga är ju de plötsliga minnesförlusterna hos ett vittne plus det ena vittnets ev. påverkan innan förhör. Ja, de blev friade och får testa igen en annan gång.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har löst mitt latency-strul nu. 😄 Det var som sagt nätverkskortet som strulade men i slutändan hade det ingenting alls med nätverkskortet att göra - det var min trådlösa Apple-router! Antagligen hade den lite svårt att kommunicera med datorns trådlösa, för så fort jag installerade lite Apple drivrutiner så funkade allt som det skulle igen. ☺️

Skönt att det löste sig (sa han som sket i vasken). ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

12227664_10153736490393749_2336229206918772670_n.jpg?oh=e19e8f8e91be36071ebda1b6f9c2c1af&oe=56EF41B3

Här är början på min lilla hemmastudio. ☺️ Ska bygga på lite saker till skrivbordet så jag får upp både skärmen och högtalarna lite grand.

Snyggt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror ni hela världen blir ett kalifat? Och kommer olika grupper då att kunna hålla sams inom det? Eller blir Jehovas vittnens version verklighet?

smileys-devil-277941.gif

Jag tror att det blir värre innan det blir lite bättre. Sedan tröttnar Neosus, knäpper med fingrarna och gör slut på allt och börjar om från början i sin sandlåda. Universum 2.0... Kanske skapar han ett universum som får plats i längstah och kan moderera det hela så det blir lite goare...

Det är oroliga tider...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jehovas version förresten? Menar du den man kan se på deras teckningar där man sitter och har picknick på en grön äng med en massa små barn som kramar lejon mm i bakgrunden men inga mygg eller myror verkar finnas?

Ja...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...