Neosus Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 (redigerat) På en krokodil? 😳 Redigerat 17 november 2015 av Neosus
slejnard Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 jåh! Club Alligator 😛 http://www.krokodil.nu/
Micke H Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Ska också repa. Fast utan bassesist. Så bara trummor och gura. Vi gjorde om replokalen för ett tag sedan btw, ska ta ett foto och visa. Det blev sjukt awesome. ^______^
Memphis Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Yo memf! 😎 Yo Slejjoman 😎 Mmmmmmjoooo.... Vill du prata om det? 😮 ÅH DU DIN xD
Den Gode Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Helt avgörande fotbollsmatch mot Danmark i Kanal 5 20.45.
CHAE Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 [...] ÅH DU DIN xD Precis, jag min... 😛😎 Helt avgörande fotbollsmatch mot Danmark i Kanal 5 20.45. Superjätteintressant med bollfot
Dark Of Light Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Var är de halvtomma pizzakartongerna, de kvarglömda trosorna samt de tomma ölburkarna??? Jag säger alla burkarna men en är alltid halvtom och det är den man råkar välta. 1-0 Zlatan ☺️
Micke H Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Var är de halvtomma pizzakartongerna, de kvarglömda trosorna samt de tomma ölburkarna??? Jag säger alla burkarna men en är alltid halvtom och det är den man råkar välta. ...gömda innan fotot togs. 😑
Dark Of Light Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 ...gömda innan fotot togs. 😑 Det ser inte realistiskt ut 😑 Mer som en installation. Så välpolerat, var är brudarna? Även i pappersform..? Vi snodde sådana här... ...med bilder på bl a Cindy Crawford fast utan gubbe då. I taket hängde man en likaledes "upphittad" fallskärm som dämp samt en och annan unionsflagga. Vår replokal, Kråkslottet, på den tiden fanns inne i Karlsborgs fästning. Där håller K3, fallskärmsjägarna, Försvarsmaktens överlevnadsskola och alldeles brevid, SOG (Särskilda Operations Gruppen) till. Varje år lurades de nyinryckta värnpliktiga vakterna till "oväsen och fylla" av de äldre årgångarna till lokalen för att mötas av just varierande stadier av det ovannämnda. De lärde sig ganska snabbt att ylande gitarrer, öl samt fnittrande liderliga töser hörde till normen i Kråkslottet. Inte ett inbrott heller någonsin, det är fördelen med militärbevakning. Ja, se minnen... ☺️
Micke H Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Fast om sanningen ska fram är vi inte särskilt hårdrockiga - vi är alla extremt noggranna med att allting ska vara rent, snyggt och så lite oreda som möjligt. xD Skitig rock kräver inte skitig replokal. 😑
Neosus Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Opeth är feta! Eller alltså dom är inte feta... men dom är fett!! 😲☺️
Micke H Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Ett av mina favoritband! Även om jag inte totaldiggade senaste skivan...kanske borde ge den en chans till.
Recommended Posts