Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ska också repa. Fast utan bassesist. Så bara trummor och gura.

Vi gjorde om replokalen för ett tag sedan btw, ska ta ett foto och visa. Det blev sjukt awesome. ^______^

Postat

[...] ÅH DU DIN xD

Precis, jag min... 😛😎

Helt avgörande fotbollsmatch mot Danmark i Kanal 5 20.45.

Superjätteintressant med bollfot

yawning.jpg

Postat

Var är de halvtomma pizzakartongerna, de kvarglömda trosorna samt de tomma ölburkarna??? Jag säger alla burkarna men en är alltid halvtom och det är den man råkar välta.

1-0 Zlatan ☺️

Postat

Var är de halvtomma pizzakartongerna, de kvarglömda trosorna samt de tomma ölburkarna??? Jag säger alla burkarna men en är alltid halvtom och det är den man råkar välta.

...gömda innan fotot togs. 😑

Postat

...gömda innan fotot togs. 😑

Det ser inte realistiskt ut 😑 Mer som en installation. Så välpolerat, var är brudarna? Även i pappersform..? Vi snodde sådana här... b34e3c2e00145497461a98a3.jpg...med bilder på bl a Cindy Crawford fast utan gubbe då. I taket hängde man en likaledes "upphittad" fallskärm som dämp samt en och annan unionsflagga.

Vår replokal, Kråkslottet, på den tiden fanns inne i Karlsborgs fästning. Där håller K3, fallskärmsjägarna, Försvarsmaktens överlevnadsskola och alldeles brevid, SOG (Särskilda Operations Gruppen) till. Varje år lurades de nyinryckta värnpliktiga vakterna till "oväsen och fylla" av de äldre årgångarna till lokalen för att mötas av just varierande stadier av det ovannämnda. De lärde sig ganska snabbt att ylande gitarrer, öl samt fnittrande liderliga töser hörde till normen i Kråkslottet. Inte ett inbrott heller någonsin, det är fördelen med militärbevakning. Ja, se minnen... ☺️

Postat

Fast om sanningen ska fram är vi inte särskilt hårdrockiga - vi är alla extremt noggranna med att allting ska vara rent, snyggt och så lite oreda som möjligt. xD Skitig rock kräver inte skitig replokal. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.