Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du kanske får ner text till en hel bok som du sedan får sälja och bli rikare än GW!

Eller också går jag in i det hela på djupet och blir alldeles snurrig. Nåja. Det är ju bara en poptext.

Postat

Livstid för Nerijus Bilevicius.

Ja, jag läste domen precis. Måste kännas som en viss lättnad för hennes päron. Att det "äntligen är slut". Nu är det "bara" att återgå till någon form av normalitet i livet. Att försöka gå vidare... Det måste ha varit skitjobbigt och lite till för hennes anhöriga att förutom sorgen efter det obegripliga samt rättegången, ständigt mötas av Lisas ansikte i tidningar/TV efter allt det hemska. Så ini helvete tragiskt och onödigt, så ung tös som knappt börjat leva... 🙁
Postat

Skicka till mig så kan jag prova tonsätta!

Tack för erbjudandet, men det är texterna som är problemet. Lite gitarrlir vore kanske välkommet dock.

Postat (redigerat)

Låten skulle heta "Kvinnan i mig (HBTQ)". Jag vet inte varför jag alltid får så konstiga idéer?

Kanske dags för ett byte till fröken? ☺️ Frågan är vad du ska ha för avatar då?

clint-eastwood-as-woman.jpg

????

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Kanske dags för ett byte till fröken? ☺️ Frågan är vad du ska ha för avatar då?

clint-eastwood-as-woman.jpg

????

Den handlar inte om mig. Det är alldeles för många som skriver dagbokstexter som det är.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.