Micke H Postat 16 november 2015 Postat 16 november 2015 Har köpt nytt ljudkort idag. Jag hämtade hem senaste programvaran och drivrutinerna men sen så knastrade ganska mycket bara när jag körde igång Spotify. Har testat att avinstallera och installera om och ta bort enheten och grejen typ hela kvällen. Sen så verkade det börja fungera av sig själv? 😳 Jag håller tummarna för att det löst sig nu.
Micke H Postat 16 november 2015 Postat 16 november 2015 Jag provade DPC Latency Checker som någon tipsade om och fick dom här resultaten: Vilket ju inte känns så bra. xD Ska väl följa instruktionerna imorgon och prova att avaktivera olika enheter.
Micke H Postat 16 november 2015 Postat 16 november 2015 Hmm, jag får inget knaster alls när jag har DPC Latency Checker igång men det kommer tillbaka när jag stängde ner programmet. 😳
Micke H Postat 16 november 2015 Postat 16 november 2015 Nej fel, det är fortfarande kvar. Men en stor felkälla verkar vara nätverkskortet - när jag avaktiverar den så får jag inga röda staplar i programmet, bara gula. Så jag provade att installera om drivrutinerna. Gjorde ingen skillnad. 😏 Gaaaah, nu går jag och lägger mig!
Neosus Postat 16 november 2015 Postat 16 november 2015 Har knaster i min dattor oxå.. 😏 Grattis Grahn! 🥰 Tack! 🥰
Neosus Postat 16 november 2015 Postat 16 november 2015 Hmm, jag får inget knaster alls när jag har DPC Latency Checker igång men det kommer tillbaka när jag stängde ner programmet. 😳 Testa inaktivera interna ljudkortet! Det gjorde jag nyss och de vart bättre tror jag.. Varför gjorde jag inte det tidigare? 😕
Dark Of Light Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 😳 Datorer... underliga djur och en ständig källa till oro. Morn´ Gudarnas nektar och en ständig källa till njutning.
slejnard Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 ☺️ Måste göra lite tweaks jag med. Datorn vart nästan sämre musikburk sen jag installerade 10:an, ssd å mer ram
Micke H Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Jag kan starkt rekommendera Latencymon när ni felsöker sådana här problem, det programmet har hjälpt mig mycket. Jag har exempelvis nu lärt mig att det är mitt nätverkskorts drivrutiner som är boven. Ikväll ska jag prova lite andra drivrutiner.
Dark Of Light Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 (redigerat) 😑 Gonatthelikooter ☺️http://onlineslangdi...ition-of/kooter Det finns inga genvägar till den perfekta helikoptern... Nämen vaf... Glömde bort kaffet! 😱 😮 :o 😮 Redigerat 17 november 2015 av Dark Of Light
Naymari Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Ska på föreläsning med Andreas Carlsson om en timme. Ska bli intressant som tusan! Hoppas kunna växla några ord med honom efter föreläsningen.
slejnard Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 😆 han får ju stim-pengar varje gång han ler...😑
Den Gode Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Har en reklamruta här med texten "Lyssna på nya singeln, innan släpp! Bli först av dina vänner." Blir det inte lite konstigt?
Den Gode Postat 17 november 2015 Postat 17 november 2015 Jobbigt när man får textidéer som bubblar upp hela tiden.
Recommended Posts