Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Undra om Memphis leder IRL-ligan.

☺️ Nja, men jag jobbar på det.

Hade en trevlig kväll i huvfudstaden hos Micke. 🙂 Konserten var riktigt bra, en sjuhelsikes pianist, roliga intervjuer av kompositören, översatt från japanska, en publik av spelnördar. Sen blev det inte så mycket häng dagen efter då Micke inte va helt frisk men sånt händer, ändå gött o hänga lite me en Längstian 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Nja, men jag jobbar på det.

Hade en trevlig kväll i huvfudstaden hos Micke. 🙂 Konserten var riktigt bra, en sjuhelsikes pianist, roliga intervjuer av kompositören, översatt från japanska, en publik av spelnördar. Sen blev det inte så mycket häng dagen efter då Micke inte va helt frisk men sånt händer, ändå gött o hänga lite me en Längstian 😄

Memphis och Micke, sitter i ett träd... 😛

Nej men härligt Memph! Hade varit kul att hänga med någon Längstian. 😑

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Jah, hur det än är med forum så bygger man upp en inre bild hur personer man skriver med ser ut, hur de egentligen är osv. Stämmer mycket sällan irl de få gånger man råkat ut för det. ☺️

Inte mycket på TV idag heller... Allt för Sverige i 1:an. passande nog med Bajs-Elvis i tvåan, kan Plura vara något i 3:an tro? Resten är mög, baggel och en smula bös. Bron lite senare dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jah, hur det än är med forum så bygger man upp en inre bild hur personer man skriver med ser ut, hur de egentligen är osv. Stämmer mycket sällan irl de få gånger man råkat ut för det. ☺️

Du är ju iofs hemligare än de flesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket omotiverat påhopp.

Nä nu jävlar.

Jag tar inte illa upp, jag står för min snuskhumrighet ☺️

Filmen var riktigt bra. Många komiska inslag 😄

Vilken tur med tanke på att det är en komedi ☺️ Fast man kan ju aldrig vara så säker faktiskt...
Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ Nja, men jag jobbar på det.

Hade en trevlig kväll i huvfudstaden hos Micke. 🙂 Konserten var riktigt bra, en sjuhelsikes pianist, roliga intervjuer av kompositören, översatt från japanska, en publik av spelnördar. Sen blev det inte så mycket häng dagen efter då Micke inte va helt frisk men sånt händer, ändå gött o hänga lite me en Längstian 😄

Gött mos, memph! Pics or it did'nt happen 😄

Jah, hur det än är med forum så bygger man upp en inre bild hur personer man skriver med ser ut, hur de egentligen är osv. [...]

Det stämmer; jag har byggt upp en inre bild av mig själv som den roligaste människan i världen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...